Aihe: Danelectro 12 kielinen sähkis.
1
töpsälän esso
04.02.2008 22:00:10
Tuli tuossa mieleen Thomannin sivuja selaillessa, että liekköhän tuosta 366 e maksavasta vehkeestä mihinkään..? Keikalle tai kotisoittoon? Jos joku omistaa tai tietää niin kertokoot.
Jungleman
06.02.2008 08:13:30
Tuli tuossa mieleen Thomannin sivuja selaillessa, että liekköhän tuosta 366 e maksavasta vehkeestä mihinkään..? Keikalle tai kotisoittoon? Jos joku omistaa tai tietää niin kertokoot.

Niitä ei ole saatavilla. Olen parin - kolmen vuoden ajan seurannut tilannetta, 12-kielisiä Danelectroja on välillä näkynyt kitaralehtien testeissä ja jopa verkkokauppojen limoituksissa. Thomannilla varastotilanne on pysyvästi näyttänyt: "Saatavilla yleensä noin viikossa". Olen kysellyt kitaraa maahantuojalta vailla tulosta

Jos jostain tuollaisen löydät, raportoi ihmeessä! Thomannin hinnalla ostaisin epäröimättä.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
2112
06.02.2008 08:30:38

Hyvin mennyt mulla tuollainen keikoilla mukana ja pitää vireenkin. Tosi 60-lukulainen soundi tuossa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)