wilo 22.02.2008 10:56:57 | |
---|
Morjensta! Jonkin aikaa on ollut hakusessa hyvä clean-vahvari. Saa olla trankku tahi putki, mutta kustannusten pitäisi pysyä järkevinä eli alle 500 euroa. Lisäksi ei saisi olla mahdottoman iso, mieluiten 1x12" kajarilla ja paino alle 20 kiloa. Olen kattellut Roland JC-sarjaa, mutta ei meinaa löytyä kuin JC-120:stä, mikä on taas jo turhan iso ja järeä. Saundi olisi kyllä just sitä mitä haen. Olisko ehdottaa muita hyviä? Ville |
P2 22.02.2008 11:14:15 | |
---|
Suosittelen kyllä etsimään noita pienempiä jc-comboja käytettynä, erittäin hyvä clean-soundi, eikä ole hinnalla pilattu. Esim. Saksan ebayssa tällä hetkellä yksi jc50-combo halvalla, vaikka kyllä noita Suomessakin pyörii. "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
p130 22.02.2008 11:26:33 | |
---|
Rolandin Bolt-sarjassa on loistavat puhtaat (siis ainakin minun mielestäni...). Vierekkäin en ole testannut, mutta kuva on, että hieman "lihavampi" soundi on kyseessä kuin JC-sarjalaisissa. Boltit ovat siis hybridejä putkipäätteellä ja trankkuetusella. Hinta-laatusuhteeltaan naurettavan hyviä, Bolt-60 -mallista (joka on varmasti lähinnä haettua ja yleisin) pyydetään yleensä jotain parin sadan euron pintaan. Usein vähemmänkin. http://bolt60.no.sapo.pt/Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
wilo 22.02.2008 12:38:06 | |
---|
Rolandin Bolt-sarjassa on loistavat puhtaat (siis ainakin minun mielestäni...). Vierekkäin en ole testannut, mutta kuva on, että hieman "lihavampi" soundi on kyseessä kuin JC-sarjalaisissa. Boltit ovat siis hybridejä putkipäätteellä ja trankkuetusella. Hinta-laatusuhteeltaan naurettavan hyviä, Bolt-60 -mallista (joka on varmasti lähinnä haettua ja yleisin) pyydetään yleensä jotain parin sadan euron pintaan. Usein vähemmänkin. http://bolt60.no.sapo.pt/ Bolt vaikuttaa myös mielenkiintoiselta. Onko siinä miten hyvä kaiku verrattuna esmes JC-sarjaan? JC:ssä on mun makuun erittäin hyvä kaiku - ja chorus tietty, mikä on plussaa. Tän vahvarin kanssa on tärkeätä myös toimintavarmuus. Onko Boltista kokemusta kestävyyden suhteen? Ville |
p130 23.02.2008 09:52:47 | |
---|
Kaiusta en osaa sanoa oikeastaan mitään kun en sitä käytä. Tuskin on kaukana JC:stä...? Bolt tuntuisi periaatteessa melkoisen kestävältä. Minulla on ollut näitä kaksi, toissessa paloi jotain viallisen uuden putken vuoksi ja toisessa ei ollut mitään ongelmia. Useampia vuosia ne olivat käytössä ja hankkisin varmasti taas Boltin jos sen soundille olisi tarvetta (ja tilaa/varaa pitää kaikkea mitä haluan...). Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Keke Urlaub 23.02.2008 11:37:07 | |
---|
Torilla on music manin combo 500e. Siinä jos missä luulis olevan hyvät puhtaat. Hinta on melko edullinen myös. Tue köyhää opiskelijaa - tsekkaa ilmoitukset torilla! |