Aihe: Vahvistinta
1
jnne
27.02.2008 11:45:27
Mitäs mieltä tosta vahvistimesta?

http://www.thomann.de/fi/peavey_studio_pro_112.htm

Näyttää olevan aikamoinen tarjous. Ja Wattejakin löytyy.
Umas
27.02.2008 11:57:18

Mitäs mieltä tosta vahvistimesta?

http://www.thomann.de/fi/peavey_studio_pro_112.htm

Näyttää olevan aikamoinen tarjous. Ja Wattejakin löytyy.

En usko että kuuluu ihan jokaisen rumpalin kans.
"En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali
Jaakko Hyvärinen
27.02.2008 12:10:25

Ehkä kuuluu, mutta ei kuulosta hyvältä.
Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!!
Ukko
27.02.2008 13:01:37

Ei ole uskon asia. Kyllä kuuluu. Soundi on sitten toinen juttu.
jnne
27.02.2008 13:17:50
No mikäs olis hyvä vahvistin 100 eurolla?
Roksennus
27.02.2008 13:21:50

Ei tuollaista ole olemassakaan.
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
StJerky
27.02.2008 13:29:55

Joku käytetty voisi tuurilla löytyä.
kloppis
27.02.2008 14:54:27
Mollaatte vahvistimen ilman mitään käyttökokemuksia nojaten siihen ettei kuulu rumpalin kanssa. Mistä edes tiedätte että tyyppi soittaa rumpalin läsnäollessa?
esprit de corps
27.02.2008 14:58:16
Mollaatte vahvistimen ilman mitään käyttökokemuksia nojaten siihen ettei kuulu rumpalin kanssa. Mistä edes tiedätte että tyyppi soittaa rumpalin läsnäollessa?

Se kato ei maksa tarpeeksi. Mutta jos olisi kysytty microcubesta, niin voi jeesus mikä hypetys.

Microcube on muuten oikeasti paska vahvistin. Uskokaa mitä huvittaa.
Vähän niinku muumi.
rytilahti
27.02.2008 15:33:35
Se kato ei maksa tarpeeksi. Mutta jos olisi kysytty microcubesta, niin voi jeesus mikä hypetys.

no voi.. mikäs siinä nyt niin huonoa on?
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
Lonesome
27.02.2008 15:36:39
Joku käytetty voisi tuurilla löytyä.

Tuo onkin käytetty (second hand)... :)
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through"
esprit de corps
27.02.2008 15:39:55
no voi.. mikäs siinä nyt niin huonoa on?

Noh, pieni 6" elementti tekee osansa. Soundi on ohut ja täysin munaton. Mallinnokset on jotenkin niin digitaalisen kuuloisia, etten tykkää yhtään. Samaan hengenvetoon kuitenkin sanon, etten ole putkipuristi ja esimerkiksi Orangen Crush 30r on helvetin hyvä vahvistin (trankku siis sekin).

Jokainen kuitenkin tyylillään.
Vähän niinku muumi.
Nikke
27.02.2008 17:59:30
Jokunen vuosi sitten tuommoisella koulussa tuli soiteltua. Hyvät hi-gainit minun makuun, mutta muu osasto oli aika heikkoa. Ja kuului kyllä rumpalin yli helposti.
Lilli
27.02.2008 20:47:22

No bärkkele, uskon! Kun oli Mikrokjuub itsellänikin... jopa itsemodifioidut putkiradiotkin ovat olleet parempia kotisoittoon.
"Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannuspäivänä 2000
JuSu
27.02.2008 21:05:54

Niin juuri, kukin tehköön omat päätelmänsä. Mä olen ollut MikroKuutioon kotikäytössä kovasti tyytyväinen, tosin useimmiten käytän sen kaverina vähintään säröpedaalia.

Alkuperäiselle kysyjälle: Halpa on tuo Piivii, hinta/laatusuhde on ihan kohdallaan siinä, mielestäni. Jos budjetti on tiukalla, niin tuo lienee ihan toimiva pienimuotoiseen bändikäyttöönkin.

JuSu
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits." -noir-
Mandarax
27.02.2008 21:09:41
Ei ole uskon asia. Kyllä kuuluu. Soundi on sitten toinen juttu.

Itselläni on ollut (ja taitaa vieläkin olla jossain..?) 65w Studio Pro 110. Varmaan aika lailla samankaltainen peli vaikka onkin jo kohta parikymmenvuotias ja pari tuumaa pienemmällä elementillä. Ihan kelpo säröt lähti ilman purkkejakin noin kotioloissa. Rumpujen kanssa tosiaan kuului kyllä, mutta mitään selvää siitä ei suuremmilla volumeilla saanut. Törinää ja pörinää... Mutta kyllä sillä kotona soitteli.
Ensin housut, sitten kengät.
Nacher
28.02.2008 13:20:21
Ei tarkoituksena hijackata threadia, mutta ihmettelen tuon MicroCuben jatkuvan hypetyksen ohella sitä, miksi kukaan ei koskaan mainitse niistä kalliimmista cubeista. Microcubea kun testasin, niin se todellakin kuulosti aika hirveältä lelulta. Juuri ja juuri voisi johonkin mökille roudata huvisoitteluun, mutta kyllä soittointo menisi, jos sellainen olisi ainoana vahvarina. Vieressä ollut Cube30 kuulosti kuitenkin huomattavasti paremmalta ja säätövaraakin oli rutkasti enemmän. Ei sekään loistava ollut, mutta itse olisin kyllä säästänyt vähän lisää ja ostanut sen mielummin, kuin microcuben.

Aloittajan postaukseen sanottakoon, että tuossa hintaluokassa tuo Peavey on ehkä ainoa "järkevä" mahdollisuus. Järkevintä olisi kuitenkin säästää lisää rahaa.
PuNkKi
28.02.2008 13:27:24
parempi kuin microkuutio:

hughes & kettner edition blue 15 - irtoaa noin 140 euroon uutena.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
dropD
29.02.2008 08:45:46

Kun ei ole tietoa minkälaiseen käyttöön vahvistin tulee, niin on hankala suositella mitään. Jos on tarkoitus bändin kanssa soitella, niin vaihtoehdot ovat tuolla budjetilla vähissä. Ehkäpä tuo peavey voisi juurikin olla siihen passeli.

Jos vahvistin tulee kotikäyttöön, niin mieltymyksistä riippuu pitkälti mikä on hyvä. Cubet yms. mallintavat on monipuolisia vehkeitä. Itse kuitenkin katsoisin mieluummin jotain tervesoundista peruscomboa esim. Kustom tube12 tai noita kettnerin blue sarjalaisia ja sille kaveriksi mieluisaa säröpurkkia tai multiefektiä. Noita kettusia löytyy tällakin hetkellä torilta 60 eurosta ylöspäin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)