föödel 01.03.2008 21:42:15 | |
---|
Terse, Kysyisin nyt sitä, että onko 120 watin (trademark 120) liian vahva peli kotisoitteluun? 60 wattista trademarkia olen katellut mutta nyt olis torilla toi 120wattinen pariinkin otteeseen kaupan, toisessa jalkakytkinkin messissä niin alko sellanen himottamaan. Kokemuksia tai muuta teknistä jaarittelua saa nyt heittää kysymykseeni! Kiitos |
Dunga 01.03.2008 21:43:42 (muokattu 01.03.2008 21:45:01) | |
---|
Ohan tuo 120w aivan liikaa kotioloihin, mutta en sitten tiiä miten tuo soi pikkuvolyymeillä. En silti lähtisi moista mörssäriä pelkästään kotisoitteloon hakemaan. Mulla oli TM10 kotona ja se oli aivan ykköspeli kotisoitteluun! |
Artist 01.03.2008 21:47:52 | |
---|
Riippuu kuinka kovaa aikoo kotona soittaa. En ole tuota testannut, mutta pitkään mulla oli himassa 90W trankkucombo, jossa volume hyppäsi ikävästi säätäessä --> sopivaa kotivolyymia oli vaikea löytää, mutta kyllä se ihan hyvin muuten toimi. "No one in the world likes me, no one gets it right with me" |
föödel 01.03.2008 21:51:11 | |
---|
Koska jännää tässä on se, että ensisijaisesti etsin sitä bändi/keikkastyrkkaa, ja toi trademark on ainakin muhun kolahtanut tosi vahvasti, loisto styrkkia taitaa olla kaikenvahvuset versiot. Mutta ku rahotus on vielä sitä luokkaa että yhdellä styrkalla mennään ni pitäisi löytää sellanen jolla bändijutut toimii, mutta myös kotona soittelu. Olisiko ratkaisu sitten joku volume pedaali tms? |
Metal_Late 01.03.2008 22:13:15 | |
---|
mun mielestä 60w on tarpeeksi kova. itelläl hybridi mutta volyymithä on samal tasolla :D. 3/10 volume potikka ja siin on jo treeni/keikka voluumit ,kotisoittoon 0,5 - 2. |
Carpenter 01.03.2008 22:17:47 | |
---|
Koska jännää tässä on se, että ensisijaisesti etsin sitä bändi/keikkastyrkkaa, ja toi trademark on ainakin muhun kolahtanut tosi vahvasti, loisto styrkkia taitaa olla kaikenvahvuset versiot. Mutta ku rahotus on vielä sitä luokkaa että yhdellä styrkalla mennään ni pitäisi löytää sellanen jolla bändijutut toimii, mutta myös kotona soittelu. Olisiko ratkaisu sitten joku volume pedaali tms? Kyllä tuo toimii mainiosti kotona soitellessa. Volumen säädön kanssa pitää vain olla tarkempi. Itselläni oli lainassa tuollainen ja pidin siitä erittäin kovasti. Basisti on lyömäsoitin. |
Jucciz 01.03.2008 22:48:05 | |
---|
Ei tässä mitään volumepedaalia tarvita: kyllähän tuossa vahvistimessa on volume-säädin. Tech 21:t on vielä siitä kivoja, että niistä saa kelpo soundin hiljaakin. |
PurpleCandle 02.03.2008 17:01:13 | |
---|
No satavattinen Valvestate oli ainaki kotisoitossa hyvä. Ja treeneihinki riitti volat. Mitä oon mnetistä ymmärtänu ni trankku alkaa soimaan paremmin pienellä volalla kun putkikone. Putkineitsyys menettämättä jostain syystä. ..järven jäällä kirves soi.. |
zepeteus 02.03.2008 18:43:49 | |
---|
Mitä oon mnetistä ymmärtänu ni trankku alkaa soimaan paremmin pienellä volalla kun putkikone. Tai vaikkapa toisinpäin, putkivahvistin alkaa soimaan kunnolla (mitä se sitten itse kullekin on) vasta suurilla voimakkuuksilla, eli kun sitä kuuluisaa pääteastesäröäkin alkaa tulla mukaan. Tässä äänenmurroksellisessa vaiheessa trankkupelit puolestaan menettävät pelin, eli alkavat soundaamaan ********. Makuasioita sano, mutta itse ajan yhtä kivasti molempia hiljaisella, trankkua en kuitenkaan ajaisi päätesärölle. Se kuinka hiljaiselle itse kutakin saa avattua riippuu taas muusta toteutuksesta, ei siitä onko putkia vai ei. |
Detox 02.03.2008 21:08:06 | |
---|
Kysyisin nyt sitä, että onko 120 watin (trademark 120) liian vahva peli kotisoitteluun? Kyllä se saattaa olla, eipä sitä volumea tosissaan kyllä tartte vääntää tappiin asti. 60 wattista trademarkia olen katellut mutta nyt olis torilla toi 120wattinen pariinkin otteeseen kaupan, toisessa jalkakytkinkin messissä niin alko sellanen himottamaan. Kokemuksia tai muuta teknistä jaarittelua saa nyt heittää kysymykseeni! Itsellä on kotona toi TM60 ja se on erinomainen peli (musaan ku musaan). Mökää lähtee ihan tarpeeksi vaikka bändisoittoonkin jos rumpali ei nyt mikään Ulrich ole. Suosittelen! Mesa 4 Life! |