Aihe: Mikä näistä ibanezeista?
1
Genichiro
27.12.2020 18:30:26
Olen hankkimassa soittoharrastuksen aloitusta varten ensimmäistä sähkökitaraa ja paikallisen musiikkiliikkeen Ibanez-tarjonnasta löytyisi kolmea kiinnostavaa mallia:

Ibanez GRG170DX-BKN 310e
Ibanez SA260FM-TGB 420e
Ibanez GSA-60BKN 260e

Näistä pitäisi valita ja tarkoituksena olisi siis metallia soitella. Mikä noista soveltuisi parhaiten tarkoitukseen?
McNulty
27.12.2020 18:37:53
Genichiro: Olen hankkimassa soittoharrastuksen aloitusta varten ensimmäistä sähkökitaraa ja paikallisen musiikkiliikkeen Ibanez-tarjonnasta löytyisi kolmea kiinnostavaa mallia:

Ibanez GRG170DX-BKN 310e
Ibanez SA260FM-TGB 420e
Ibanez GSA-60BKN 260e

Näistä pitäisi valita ja tarkoituksena olisi siis metallia soitella. Mikä noista soveltuisi parhaiten tarkoitukseen?

Näistä SA260 on mielestäni parhain, mutta suosittelen harkitsemaan käytetyn soittimen ostoa. Saat todennäköisesti samalla rahalla paremman mallin/version/yksilön.

Itse ostin keväällä/alkukesästä Muusikoiden.netin torilta parilla sadalla eurolla Aria Pro II superstraton. On ihan eri luokan vehje tuollainen vanhempi made in Japan -soitin, kuin Indonesiassa tai Vietnamissa väkästetty "silmäkarkki".
moving in stereo
J.Nikkanen
27.12.2020 18:43:19
Noista kolmesta Ibamehin SA.
We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing. -George Bernard Shaw
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)