Stadinkundi 10.12.2020 00:24:34 | |
---|
Oon tässä ihmetellyt, että mikä on tai oli Izzyn kikka, kun sen humppareilla varustetusta hollowbodysta(Gibson es-175) lähtee aika rajua soundia. Itellä ei tulis heti mielen kompata Guns and Rosesissa hollowbodylla. Haluaisin siis itekkin hollowbodyn eli koko akustisen sähkökitaran, mutta en tiiä onko järkevä sijoitus ku en jazzia soita ja olis kiva että sillä vois soittaa, jotain Gunnari henkistä musaa myös. |
Metalkallo 10.12.2020 06:40:45 | |
---|
Stadinkundi: Oon tässä ihmetellyt, että mikä on tai oli Izzyn kikka, kun sen humppareilla varustetusta hollowbodysta(Gibson es-175) lähtee aika rajua soundia. Itellä ei tulis heti mielen kompata Guns and Rosesissa hollowbodylla. Haluaisin siis itekkin hollowbodyn eli koko akustisen sähkökitaran, mutta en tiiä onko järkevä sijoitus ku en jazzia soita ja olis kiva että sillä vois soittaa, jotain Gunnari henkistä musaa myös. Täällä on tämmöinen ketju jonne voi laittaa myös tällaiset keskustelut :) https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=230766 Mulla on harley bentonin hollow body kitara ja ihan hyvin sillä vetää sen mitä vaikka les paulillakin. Ei se kitarasta ole kiinni mitä sillä voi soittaa. Tietty hollow bodyssa on vähän pehmeämpi tai pulleampi sointi, mutta senkin yli pääsee kun säätää vahvaria, mun mielestä. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Jucciz 10.12.2020 13:38:41 | |
---|
Miksi pitäisi "päästä yli" siitä, että kitara A ei kuulosta samalta kuin kitara B? Luulisi sen olevan jopa ihan tarkoituskin. |
Metalkallo 10.12.2020 17:51:54 | |
---|
Jucciz: Miksi pitäisi "päästä yli" siitä, että kitara A ei kuulosta samalta kuin kitara B? Luulisi sen olevan jopa ihan tarkoituskin. Siis sitä tarkoitin tuolla vaan, että hollow bodyn saa kuulostamaan todella samanlaiselta kuin vaikka les paulin kun vaan säätää. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Guildfinger 16.12.2020 11:14:31 | |
---|
Säröä vaan taaksepäin, jos meinaa vinkaista. Tatsi korvaa särön ja bodysta tulee muhkeutta sekaan. |