Muusikoiden.net
17.12.2018

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikkiä laulajalle ja instrumenteille?
1
_petja_
31.07.2018 01:02:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran uusi olen vielä musiikkimaailmassa etten tiedä mahtaakohan löytyä hyvää halpaa mikkiä joka olisi hyvä laulajalla sekä esim. Akustisella kitaralla? Jos joku osaisi neuvoa asiassa niin olisin kiiitollinen :)

Funkånaut
31.07.2018 10:55:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

_petja_: Sen verran uusi olen vielä musiikkimaailmassa etten tiedä mahtaakohan löytyä hyvää halpaa mikkiä joka olisi hyvä laulajalla sekä esim. Akustisella kitaralla? Jos joku osaisi neuvoa asiassa niin olisin kiiitollinen :)

Shure Beta 57 A on kuulemma vallan hyvä "budjettiratkaisu", jollaisella hoitaa molempia.

"Say what you mean, mean what you say, and say it like you mean it." - Glenn O'Brien
Antti1
31.07.2018 14:09:49 (muokattu 31.07.2018 14:10:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Shure Beta 57 A on kuulemma vallan hyvä "budjettiratkaisu", jollaisella hoitaa molempia.

Riippuu kovasti tilanteesta. Livenä ihan ok, studioon valitsisin jotain muuta. Toisaalta liveenkin valitsisin ehkä lauluun jotain muuta, koska ton "tuulisuoja" ei ole kamalan hyvä mun mielestä. 58-tyylinen hoitaa sen pykälän verran paremmin.

Minkälaiseen käyttöön se mikki tulee ja onko sille esim. phantomia tarjolla, jos moista tarvitaan?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti