Muusikoiden.net
05.12.2016

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sellon ja saksofonien kuljettaminen USA:an
1
Rhumba
11.08.2015 17:05:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,

Olen muuttamassa rapakon taakse ja olen etsinyt parasta tapaa kuljettaa kaikki soittimeni Jenkkeihin. Minulla on sello ja kolme saksofonia. Onko kenelläkään kokemusta erityisesti sellon kuljetuksesta? AirPort cargo epäilyttää, että säilyvätkö soittimet ehjinä. Lentoyhtiöllä on ainoana vaihtoehtona laittaa ruumaan, ellei osta täyden hintaista paikkalippua sellolle. Kaikki kokemukset ja vinkit tervetulleita - kiitos! :)

gravehill
11.08.2015 17:36:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tehdä vähän hintavertailua. Monella lentoyhtiöllä istumapaikan ostaminen sellolle tulee jopa halvemmaksi kuin ruumaan laittaminen. Ja on turvallisempaakin.

Toinen vaihtoehto on sellon pakkaaminen johonkin maailmanlopun kestävään koteloon ja lähettää rahtina.

http://www.chaosresearch.net
Rhumba
11.08.2015 17:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gravehill: Kannattaa tehdä vähän hintavertailua. Monella lentoyhtiöllä istumapaikan ostaminen sellolle tulee jopa halvemmaksi kuin ruumaan laittaminen. Ja on turvallisempaakin.

Toinen vaihtoehto on sellon pakkaaminen johonkin maailmanlopun kestävään koteloon ja lähettää rahtina.

Kiitos! Tosiaan liput oon jo ostanut ja tällä yhtiöllä halvemmaksi tulee laittaa ruumaan. Se pakkaaminen onkin sitten eri juttu, täytynee hommata todella sellainen maailmanlopun kestävä kotelo johon saa useamman soittimen sullottua.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti