Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: haitarimarkkinoiden yhteenveto
1
Klezberg
04.11.2014 14:25:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittimia on kaupan eri webbipalveluissa. Täällä, huuto.netissä, keltaisessa pörssissä, tori.fi:ssä ja muuallakin. Olen tehnyt haitariporukoille listauksen, joka kerää yhteen haitari-ilmoitukset eri lähteistä. Listaus sijaitsee omana sivupalkkinaan täällä http://www.vapaalehdykka.net/forum/index.php ja päivittyy joka yö.

Muusikoiden net ei ole mukana, mutta olisi mukava lisäys, jos lupa tietojen käyttöön olisi. Teknisesti valmius on olemassa jo. Eikä vaadi mitään muutoksia m.nettiin. Ilmoitukset saisivat laajempaa julkisuutta ja m.net saisi mainosta. Soittimia etsivät löytävät helpommin etsimänsä. Lista toimii vain yhteenvetona, siitä mennään sitten linkillä katsomaan ilmoitus alkuperäisessä paikassa.
 
Mitäs mieltä haitaristit on tästä? Ja samaa ratkaisua voisi soveltaa muillekin soittimille.
 
Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella.
KoskPaavo
06.11.2014 01:03:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvähän tuo on, vaikka mulla ei mitään tarkoitusta olekaan varsinkaan haitaria ostaa.
Mielenkiintoinen olisi ketju 1980-luvun Yamaha 123J tms sähköuruista, niitä riittää ,jotkut myyvät hammondeina kursailematta.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Klezberg
06.11.2014 20:24:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Hyvähän tuo on, vaikka mulla ei mitään tarkoitusta olekaan varsinkaan haitaria ostaa.
Mielenkiintoinen olisi ketju 1980-luvun Yamaha 123J tms sähköuruista, niitä riittää ,jotkut myyvät hammondeina kursailematta.

 
Tuommoisia automaattihakuja ei ehkä saa kovin hyvin toimimaan hyvin rajallisten kohteiden kanssa. Ehkä just siksi että myyjät voivat kirjoittaa niihin ilmoituksiin vähän mitä vain. Haitarit löytyvät hakemalla "haitari", "hanuri", "harmonikka" ja yhdistämällä tulokset. Muusikoiden.netistä haitarit löytyvät vielä helpommin, kun niille on oma alue. Käsittääkseni m.netin ylläpitäjät eivät ole suostuneet siihen että täältä haettaisiin ilmoitukset mukaan tuohon koosteeseen. En toisaalta tiedä, onko suostumus välttämätön, eihän hakukoneetkaan kysele lupia, mutta olen pitänyt sitä hyvän tapvan mukaisena tämmöisessä hommassa.
 
Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «