Muusikoiden.net
07.12.2016

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kultaiset viulunkielet
1
annananna
22.08.2014 19:21:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viulussani paesold A.S on lukuunottamatta kultaista E-kieltä alkuperäiset kielet. Kultainen kieli soi hyvin, mutta kannattaisikohan mun vaihtaa loputkin kielet kultaiseksi. Olen todennut kultaisen kielen kestävämmäksi ja paremmaksi ainakin E -kielen kohdalla alkuperäinen hankasi kiinni otelautaan. Nyt kyllä himottaisi kokeilla koko settiä. Sanokaa tee ny.

anna-elina.lappalainen.ota.fi
Arttuli
27.08.2014 09:01:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

annananna: Viulussani paesold A.S on lukuunottamatta kultaista E-kieltä alkuperäiset kielet. Kultainen kieli soi hyvin, mutta kannattaisikohan mun vaihtaa loputkin kielet kultaiseksi. Olen todennut kultaisen kielen kestävämmäksi ja paremmaksi ainakin E -kielen kohdalla alkuperäinen hankasi kiinni otelautaan. Nyt kyllä himottaisi kokeilla koko settiä. Sanokaa tee ny.

Yleensä se on vain E-kieli mikä poikkeaa setistä. En ole koskaan törmännyt settiin, missä kaikki kielet olisi kullattuja. IMHO placeboa koko kultaus.

Toiseksi, jos alkuperäinen E kielesi on osunut otelautaan, ei se kultaus sitä ole korjannut, vaan jokin muu.

Kulta ei myöskään paranna kestoa, sehän on erittäin heikko materiaalina. Kieli itsessään voi toki olla laadukkaampi kuin se, mihin vertaat.

Viulut on kaikki yksilöitä, jos joku kieli toimii, ja tykkäät, käytä sitä. Ja vain kokeilemalla saa selville mitkä toimii juuri sinun viulussasi. Eli senkus hommaat kullattuja kieliä (jos niitä on muitakin kuin E) jos mieli tekee. Mutta enemmän merkitsee laadukas merkki, ei se kultaus.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti