Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Banjomandoliini
1
Thuneberg
26.03.2014 15:50:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai mandoliinibanjo tai joku. Löysin kirpparilta hyväkuntoisen itäsaksalaisen Marman merkkisen soittimen. Onko tuollaisilla mitään arvoa? Tarviipa alkaa opiskeleen soittoa. Tietääkö joku hyviä sivustoja aiheesta?
 
Nimimerkki "Vaimolta piiloon, kun muka noita soittovehkeitä on kämppä puolillaan"
 
Zarmo
28.03.2014 15:54:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thuneberg: Tai mandoliinibanjo tai joku. Löysin kirpparilta hyväkuntoisen itäsaksalaisen Marman merkkisen soittimen. Onko tuollaisilla mitään arvoa? Tarviipa alkaa opiskeleen soittoa. Tietääkö joku hyviä sivustoja aiheesta?
 
Nimimerkki "Vaimolta piiloon, kun muka noita soittovehkeitä on kämppä puolillaan"

 
Itse olen soitellut samoja juttuja, kuin mandoliinilla ja tenoribanjolla. Ainakin oma mandoliinibanjoni toimii mielestäni ihan hyvin melodiasoittimena vaikkapa irkkumusassa, mutta vähän huonommin komppailussa.
 
Hyvät sivustot riippuvat varmaan siitä, millaista musiikkia olet ajatellut soittaa. Mandoliinisivuistoilta löytynee juttuja.
 
oksatboys
28.03.2014 16:10:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.mandolincafe.com ainakin yks. Ärsyttävän kovaääninen soitin on maniskabanjo yksin soittamiseen. Bändin kans tosi jees, jos perusmaniskan mökä ei riitä.
 
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «