Muusikoiden.net
10.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvä ukulele.
1
Dope
30.12.2013 09:57:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen ostamassa ukulelea. Mitä merkkiä suosittelisitte ? Ajattelin heti hommata vähän laadukkaamman joten onko esim noista ibanezin 200 e ukeista mihinkään? Mitä muita saman hintaluokan ukuleleja voisitte suositella? Kiitos :)

Hanuriin
02.01.2014 15:04:36

Dope: olen ostamassa ukulelea. Mitä merkkiä suosittelisitte ? Ajattelin heti hommata vähän laadukkaamman joten onko esim noista ibanezin 200 e ukeista mihinkään? Mitä muita saman hintaluokan ukuleleja voisitte suositella? Kiitos :)

Kyl maar kaikki 200 euron uket on jo laadukkaita. Lanikai, Kala, mitä näitä nyt on ukemerkkejä. En oo kyllä kuullutkaat Ibanezin ukeleleista mutta varmaan joku muu saattaa tietää.

Fat Masterson
04.01.2014 17:50:05 (muokattu 04.01.2014 19:04:27)

Oletko tutustunut ukeporukkaan osoitteessa ukelenurkka.arkku.net? Siellä ei ukensoittajaa katsota kieroon ja tietoa löytyy paljon.

Minunkin mielestäni kahdella satasella saa jo kelpo soittimen, tuo mainitsemasi Ibanez voi olla yksi niistä. Jos osaat itse arvioida kielisoittimia niin pyri kokeilemaan kotimaiseen kivijalkakauppaan, Millbrook tai Levytukku esimerkiksi. Jos et viitsi tai siihen ei ole muuten mahdollisuutta, erinomaiset ukevalikoimat on (esimerkiksi) Thomannilla Saksassa ja Southernukulelestoressa Englannissa. Molemmissa olen asioinut, palvelu pelaa ja toimitusajat lyhyitä.

Dope
05.01.2014 17:13:20

kiitos tiedosta. tollanen ibanez tuli hankittua juuri tuolta levytukusta ja olen kyllä todella tyytyväinen.

Lihis96
30.01.2014 20:45:23

Itse olen myös hankkimassa tässä lähiaikoina uutta, luultavimmin samasta paikasta kuin uutta kitaraakin, eli Musamaailmasta. Tuolta tarjontaa olen katsellut. Seuraava ukeni olisi konserttikokoinen, mahdollisesti piezo mikillä varustettu kappale.

Fat Masterson
30.01.2014 22:22:07

Lihis96: Itse olen myös hankkimassa tässä lähiaikoina uutta, luultavimmin samasta paikasta kuin uutta kitaraakin, eli Musamaailmasta. Tuolta tarjontaa olen katsellut. Seuraava ukeni olisi konserttikokoinen, mahdollisesti piezo mikillä varustettu kappale.

Onpa Musamaailmassa hienoja Tanglewoodeja, etenkin TU-7 ja TU-9! Jos sointi on ulkonäön kanssa linjassa niin hyvä on.

Asiasta toiseen, oletko Dope ollut tyytyväinen uuteen Ibaneziin?

Dope
17.02.2014 14:30:06

Olen kyllä todella tyytyväinen ollut. Todella laadukas peli vaikka ei itsellä paljon vertailukohteita olekkaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti