Muusikoiden.net
07.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä vahvistin olisi hyvä heavy metallin soittamiseen?
1
Victims of Fate
07.08.2013 01:13:52 (muokattu 07.08.2013 01:15:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Line 6 Spider IV 15 W vahvistin ja sen kanssa olen käyttänyt Boss Metal Zone Super Distortion pedaalia. Kitarani on Perus Stratocaster, jossa DiMarzio Super Distortion tallassa ja 2x single coil, kaulassa ja keskimikkinä. Nyt haluaisin hankkia paremman, tehokkaamman vahvistimen hevin soittamiseen, koska nykyinen vahvistin ei todellakaan ole riittävän hyvä. Olen ajatellut vahvistinta pääasiassa kotikäyttöön, mutta myös satunnaisille keikoille, joten joku 50W-60W voisi riittää. En oikein ole putkivahvistimen kannalla - olen combon, jopa trankun kannalla.

Soittelen yleensä perinteistä melodista heviä, esim. Helloween, Gamma Ray, Judas Priest, Iron Maiden, Accept jne. Välillä myös Speed ja Thrash Metallia.

Vahvistimen aion hankkia käytettynä. Hintaluokka voisi olla 150-300€. Olen kelannut Marshall AVT-50W comboa 240€:lla käytettynä - olisiko se hyvä diili hevin soittamista ajatellen vai onko parempia vaihtoehtoja?

Saa ehdottaa hyvää vahvistinta hevin soittamiseen - hyvät neuvot ja vinkit tervetulleita, kiitos!

Murgo
07.08.2013 18:41:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarakamapalstalta löytynee helpommin vastauksia.

Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti