Muusikoiden.net
10.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sellonsoiton aloitus
1
tomaattiorava
06.11.2012 10:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli useemman vuoden oon miettiny kuin siistii ois sellon soitto. Lahinna kotiin omaks iloks ja nauhoitushommia varten (saattaa olla hankala soitin mikittaa). Kitaroita on tullu soitettua useemman vuoden joten ihan pystymettasta ei tartte ponnistaa.
Nyt oliskin kaikki neuvot ja vinkit tarpeen kun en tosiaan tajuu mitaan ko. soittimesta.
Muutamalla soittotunnilla lienee hyva kayda aluks etta tulee oikee tekniikka heti tutuksi? Entas itse soitin? Oon ziigaillu t-kaupasta halpoja selloja ja 300-400e ni sais jo ihan kuusikantisen soittiminen.

"Ootko avaruusolio? -En. No mee sit lääkäriin."
tomaattiorava
07.11.2012 10:43:06

no haist vittu sit

"Ootko avaruusolio? -En. No mee sit lääkäriin."
baron
11.11.2012 22:04:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: no haist vittu sit

Siitä lähtee!

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
oksatboys
11.11.2012 22:25:31

baron: Siitä lähtee!

Näin on. Sillä mä alotin sellon soiton ja jatkan edelleen.

"Tää on nyt nykyaikaa nääs eikä näissä hommissa pärjää enää poljettavan urkuharmoonin ja itsetehdyn lipputankoon ripustetun torvikaiuttimen yhdistelmällä." -LHU
Mossis
04.04.2013 19:36:31

Juu sama homma täälläkin, eli kiinnostais alottaa nyt sellonsoitto. Kitaraa soittanut nelisen vuotta ja kaipaa nyt jotain uutta. Elikkä voi niitä halvemman puoleisia selloja ehdottaa ja jos on jotain vinkkejä ni antaa tulla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti