Muusikoiden.net
09.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko soitinvalmistaja Roth & Junius tuttu?
1
liza
05.06.2012 13:07:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
Olen pitkään miettinyt ja pähkäillyt harpun ostoa ja nyt se on saatava. Pari vaihtoehtoa on: Tilatako USA:sta Harpsicle Harpsilta vai vähän lähempää Thomannilta. Thoman myy Roth & Junius merkkisiä suht. edullisia harppuja, mutta kun en tunne valmistajaa enkä löydä edes netistä arvosteluja ko valmistajasta. Thomann lienee ihan luotettava kauppa muuten. Mikäli jollakin on tietoa tai kokemusta Roth & Juniuksen soittimista niin olisin kiitollinen vastauksesta.
Jenkkilästä tilaaminen tuntuu jotenkin niin monimutkaiselta tullien, verojen ym. vuoksi ja toimitusaikakin on melko pitkä. Thomannilla hinnat sisältävät alv:n ja soittimia on varastossa joten toimituskaan ei kestäisi kovin kauan. On tämä vaikeaa. Miksi täältä Suomesta ei saa mitään :( No, saahan täältä hyvälaatuisia Salvi-harppuja, mutta sellainen on aloittelijalle vähän turhan hieno ja kallis.

"Music was my first love and it will be the last."
Murgo
05.06.2012 18:03:23 (muokattu 05.06.2012 18:06:27)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harpuista en tiedä mutta minulla on vuoden verran ollut ko. merkkinen viulu (tällainen: http://www.thomann.de/fi/rothjunius_rjv_15_violinset_44.htm ) johon olen ollut ihan tyytyväinen sen halpuudesta huolimatta, pysynyt kasassa ja kuulostaakin ainakin minusta ihan hyvältä. Kehuipa eräs viulunsoittoa harrastava ja "oikean" viulun omistava kaverikin sen ääntä.

Olisikohan tuo Roth & Junius joku Thomannin oma "pirkkamerkki" kuten Harley Benton, Startone yms.? Ilmeisesti sen niminen pianotehdas on joskus ollut olemassa mutta ei liene sama?

Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti