Muusikoiden.net
07.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kumman ostan? Zoom r8 vai Boss br-800
1
lovelylowrider
05.03.2012 22:15:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä kohta ostamassa uutta raitusia itselle ja en osaa päättää kumpi noista olisi parempi.
Omistan useamman vuoden vanhan korg pxr 4:sen joka alkaa olemaan jo vähän museo kamaa, niin äänen laadultaan, käytännöllisyydeltään ja ei toimi äänikorttina. (Oliko peräti suurin kortti 64mb smart media:)

Soittelen lähinnä kitaraa ja tykkään vedellä stemmoja paljon. Olen myös huomaamatta ruvennut luikautteleen lauluosuuksia välillä. Haluaisin myös hoidella nuo viimeistelyt sit tietokoneella.
Olen tubetellu noita esittelyvideoita mutta valinta on vaikea.

Kummassakin on omat hyvä puolensa. Toi zoomin rumpupadi juttu vaikuttaa ihan hauskalta mut onkohan se loppupeleissä mistään kotoisin. Siinä tulee 500 MB Big Fish Audio rumpuluuppikirjasto mukana. Kait ne pystyy tekeen jollain ohjelmalla myös jos tarvis.
Zoomissa tuli Steinberg Cubase LE softa ja boss:ssa Cakewalk SONAR 8.5 LE.
Onko jollain noista ohjelmista kokemuksia? Kumpi on sanotaanko helpompi käytää.

Bossissa on taas noi laulu efektit samoin kuin boss gt10 kitaraefektit ja joku akustisen kitaran efektit mukana.

Toistasataa on hintaeroa. Onko sen väärti??
Onkohan tossa zoomissa mitään laulu efektejä yms.
Alla on linkit soitintarvikkeen linkit josta varmaan ostan kun lahjakortti on taskussa.

http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ … kokauppa/product_details.php?p=2760

http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ … kokauppa/product_details.php?p=2167

Kiitoksia jo etukäteen neuvoista. :)

ojk
30.04.2012 12:18:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
Minulla on ollut jonkin aikaa käytössä tuo Boss. Se on ainakin varsin toimiva peli, hyvät kitaraefektit, helppo käytettävyys jne.

Cakewalkin asensin jossain vaiheessa koneelle mutta eipä tullut juuri käytettyä.

Zoomista ei ole kokemuksia, mutta tuota Bossia voin kyllä suositella.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti