Muusikoiden.net
07.12.2016

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: studio soittokelpoiseksi tilaukset,ongelmat,ja suosituksenne
1
Arkinaama
15.02.2012 06:06:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

menen suoraan asiaan tässä romppeet jolla aloitan kohta työskentelyn omasssa kotistudossa ja vaatisin kiperästi vinkkejä olen kitaraa 13 vuotta ja syntetisaattoria soittanut 15 vuotta studiohjelmilla työskenteleminen on suhteeellisen uutta että aloittelijaksi luokittelen vaikka kylllä sitä noita tulla nyt vuoden päivät rämplättyä

Mikrofoni:sE Gemini 3
Syntetisaattori:Roland fantom G6 ja vanhan koulun yamaha DSr-500
Kaiuttimet:Genelec 8030a 2 kpl
Etuaste:M-Audio profire 2626
Kuulokkeet:Shure-SRH840 2 kpl
Tietokone:iMac 21,5" 2.5 GHz Intel Core i5(4 Core) musakoneena ja Acer Aspire M5300 nettikäyttöön ja muuhun pläräämiseen
sitten löytyyy joku kaverilta halvalla ostettu SoundTech Q310,Falcon stratokopio,landola akustinen kitara ja coxx pikkuvahvari ja kasa piuhoja ja johtoja

Ongelma on tämä kun vaikka vedän mikin läpi niin toisesta kaiuttimesta ei ääni kuulu,testattu on ettei rikki ole vaihdettiin kaiuttimien paikka ja ääni kuului kuulostaa minun korvissa asetus virheeltä johtojen kanssa ei tiedä mihin kohtaan pitäisi piuha työntää toisessa kaiuttimessa jos oku osaisi neuvoa helpottaisi paljon asioita ku tässä bändin jäsenillä alkanut mielenkiinto uupua myös paikanpäälle voi tulla katsomaaan ja sovitaan jonkinlaisesta maksusta.Toinen on että phantom virran päälle pistäessä mikistä kuuluu ääni kun virran ottaa pois päältä jos oikein muistan ja mic inst on päällä tästäkään asetuksesta ei ole kummempaa tieoa jos joku valaisee maallikolle myös yksi probleema liittyi tähän mikkiin ollen ettei pysty syntikkaa yht aikaa soittaa phantomin kun laittaa päälle toinen soi ja toinen mykkänä sama sulkiessa näihin lähinnä kaipaisin apua myöhemmin luultavasti enemmän.

tätä vielä tiedustelen kun ajattelin tilata lisää vehkeitä että jos vinkkiä löytyy mitä tilata lisää ja puuttuuko jotain edellä mainitusta paketista ammattilaistaholta.Itse olen tälläisiä tuumaillut protools 10,steinberg cubase 6,apple logic studio 9,mitä suosittelette kun kyseessä on räp musiikin ja suomirockpop ja punk kaikkea näiltä ja muilta väleiltä skaala on laaja johtuen 3 eri bändin kanssa väsäilyistä ja näin ja onko vielä jotain mitä pitäisi hankkia rahaa kyllä löytyy että se ei ole este ja mielellään koko ajan laajentaisin tätä ja sisältääkö noi ohjelmat itsessään äänitys,tallennus,editointi,masterointi ja polttaminen cdvai tarviiko erikseen ostaa tallennus ja toistolaitteet ja vastaanottimet ja viritttimet ,cd-soitintallentimen et miten homma kulkee tarviiko kompressoria,limitteriä,eq,ohjaimia,kuulokevahvistinta,miksaus ja summauslaitetta,virranjako,di-boxia,ristikytkentälaitetta,sykronointilaitetta,monitorointilaitetta,dsp-korttia näitä joitakin oon katellu antakaa neuvoa kun kuitenkin ostan ja rahal ei väliä boss br-1600 oon ajatellu tähän väliin et ei kai tohon roland fantomiin tarvi erillistä vahvistinta kun menee etuasteen kautta geneleceihin pitäisikö subbari ostaa tai kaiuttimia ,mikkejä ,rumpukone, äänierkkoja mitä materiaalia en tiedä heittäkää vaihtoehtoja peliin ja jos kysymyksiin vastaukset löydätte kiitos siitä mutta jos paikan päälle haluaa tullla katsastaa maksua vastaan lisää tavaraa ostan ja en halua paskaa säkissä sanokaa mitkä on laadukkaita noista edellämainituista jos niitä tarvii aion rakentaa tästä ihan kunnon ammatti studion ,studiopöytää olisin ostamassa jos jollain ylimääräinen liikenee pois niin tässä on ostaja räkit pitää kattoo vaan onko sopivat, ei muuta , auttakaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti