Muusikoiden.net
09.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha QY-10
1
Gaiser Hoze
16.02.2011 18:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollain kellään kokemuksia ko pikku sekvenseristä. Tuli ostettua ja vaikka manuaali niin ei oma aivokapasiteeti riitä. Ei kyllä riittänyt 20v sittenkään jolloin viimeksi yritin samaa vermettä opiskella;) Vähän jelppiä kaipaisin.

KoskPaavo
16.02.2011 20:50:22

Heh, mulla oli sama myös n. 20 vuotta sitten . Laitehan perustuu siihen että ladotaan komppitahteja peräkkäin joihin on määritelty soinnut. Aika monimutkainen oli biisin teko tuolla.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Gaiser Hoze
16.02.2011 21:14:00

Juu ja mä kun haluaisin tehdä siihen itse komppeja kuten rumpukoneella ja soittaa basso+ synat itse ilman että käyttäisin niitä valmiita presettejä mut nou kän duu.

KoskPaavo
17.02.2011 00:28:03 (muokattu 17.02.2011 00:32:27)

Eipä tainnut onnistua itsetehdyt, melko alkeellinen oli tuo laite. Niillä kompeilla piti pärjätä mitä siinä oli. Tarkistan asian, en oo varma.
Edit:
Pystyypäs siihen omiakin tekemään; neljä raitaa kompille, neljä jollekin muulle sälälle.
http://www.soundonsound.com/sos/199 … rticles/jan94/yamahaqy10clinic.html

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Gaiser Hoze
17.02.2011 13:23:12

Aikamoinen yhteensattuma! Mä löysin ton saman artikkelin viimeviikolla ja printtasinkin sen mutta arvaa vaan ymmärränkö lukemaani vaikka ei ton Englannin kääntämisessä suurempia ongelmia olekkaan. Kait mulle pitäisi kädestä pitäen näyttää mitä knappuloita pitäisi painella.

Gaiser Hoze
17.02.2011 13:24:20

Se tieto on ymmärtääkseni sen "Unnboring drum parts" alla?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti