Muusikoiden.net
03.12.2016

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: carl martin
1
kaitur
12.01.2011 11:42:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.onko jollain kokemusta tai tietoa,kun minulla on tuollainen carl martinin 3 kaistainen equalisaattori pedaali ja siinä on mahdollisuus output ottaa joko 6,3mm:n tai xlr:n kautta ja xlr puoli ei toimi.Se on aivan mykkä ja kaapeli on ok ja sisällä kaikki juotokset näyttää olevan ok,mutta ei vain toimi.Mikä ero niillä on noin sähköisesti ja mistä alkaa etsimään vikaa.Onko mahdollisesti jokin komponenttivika.Kiertääkö xlr esim jonkin piirilevyn kautta, jota 6,3mm:n liitin ei tee vai ??
Kiitos jos joku vaivautuisi vastaamaan.

Kai Turpeinen
stnprkl
18.01.2011 21:30:21 (muokattu 18.01.2011 21:31:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaitur: Moi.onko jollain kokemusta tai tietoa,kun minulla on tuollainen carl martinin 3 kaistainen equalisaattori pedaali ja siinä on mahdollisuus output ottaa joko 6,3mm:n tai xlr:n kautta ja xlr puoli ei toimi.Se on aivan mykkä ja kaapeli on ok ja sisällä kaikki juotokset näyttää olevan ok,mutta ei vain toimi.Mikä ero niillä on noin sähköisesti ja mistä alkaa etsimään vikaa.Onko mahdollisesti jokin komponenttivika.Kiertääkö xlr esim jonkin piirilevyn kautta, jota 6,3mm:n liitin ei tee vai ??
Kiitos jos joku vaivautuisi vastaamaan.

Toimiiks se eq siin kans? Tietämättä mikä purkki on kysees niin veikkaisin et kyseessä on aktiivinen D.I.boksi, missä on myös eq ja sehän tarvii sähköä toimiakseen. Phantom virtaa XLR:ää pitkin tai sit muuntajalla tai patterilla.
Eli jos siis kysees on D.I. boksi niin se plugireikä on sen D.I.n link outti, joka päästää sen signaalin semmosenaan läpi riippumatta siitä et onko virtaa vaika ei ja se on se EQ ja D.I. osio mikä tarvii virtaa toimiakseen.
Tämä siis puhdas veikkaus. Jos saat selville sen purkin mallimerkinnän niin sithän jo internet osaa kertoa et osuiks mä oikeeseen vai onko se purkki paskana.

Viltsu audiokantaja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti