Muusikoiden.net
03.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EMT-140 levykaiku monoputkivahvistimella myynnissä
1
surina
21.07.2010 18:48:45 (muokattu 21.07.2010 18:49:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En heti säännöistä bongannut, että kamoja ei voisi tässä palstalla mainostaa, mutta ainakin nyt olisi jotain todella erikoista tarjolla.

Olen myymässä EMT-140 monofonista levykaikua putkivahvistimella. Kyseessä on siis kaikesta päätellen noin 40 vuotta vanha ja erittäin legendaarinen peli. Laite on myynnissä huuto.net -palvelussa, ja ilmoitan siitä tässäkin, ettei nyt kukaan vain missaa tätä mahdollisuutta hankkia levykaikua itselleen. Näitä ei ole runsain mitoin ikinä liikkeellä, ja tässäpä siis lisäys kokoelmiin tai avaus todellisen Wanhan Soundin pariin. Nyt siis jotakuinkin harvinaisuus tarjolla.

Laite on hyvin pidetty varastossa viimeiset kolme vuotta, mikä on ehtinyt kulumaan sen edellisestä aktiivikäytöstä yhden bändin äänitysprojektissa. Liittimet olen vaihtanut modernimpiin, ja alkuperäisiä minulla ei valitettavasti enää ole tallessa.

Laite on päätynyt haltuuni Kikeono Film Sound -elokuvaäänistudiosta, jonne se on päätynyt Yleisradiolta. Sen enempää en sen historiasta tiedä. Huolellisesti pidetty siis ja toimii.

Minulla ei ole koskaan ollut iloa omistaa kaikuajan moottoriohjauksen kaukosäädintä, joten sen toimivuudesta en osaa sanoa mitään. Kaikuaikaa voi säätää laitteen päällä olevasta säätöpyörästä.

Äänestä voin sanoa sen verran, että kuulostaa todella mahtavalta. Varsinkin modernimmassa studiossa levykaiun todellinen ääni saa väreet kulkemaan selkäpiissä.

Kuvia ja lisäinformaatiota tuolla linkin takana:

http://www.huuto.net/kohteet/emt-14 … ykaiku-putkivahvistimella/144583828

surina
06.08.2010 17:41:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huutokauppa on päättynyt.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti