Muusikoiden.net
09.12.2016

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Millainen conga aloittelijalle / opetusta TRE?
1
saram
24.04.2010 22:18:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve!

Haluan oppia soittamaan congarumpuja ja selailen tässä iltapuhteekseni Thomannia aikeenani tilata jonkinlainen conga tai -setti, jonka kanssa aloittaa harjoittelu.

Tällä hetkellä olen ihastunut tuollaiseen isonpuoleiseen yksinäiseen congaan: http://www.thomann.de/fi/schalloch_12_conga_wein_rot.htm

mutta kyllästyykö sitä ihminen yhteen pian? Ostaako halvempi kahden congan setti vai lähteäkö liikkeelle yhdellä, joka korkeamman hintansa takia kenties on sitten laadukkaampi? Kaipaisin ystävällisiä neuvoja kokeneemmalta musiikkiväeltä.

Entä löytyykö tietoa opetuksesta Tampereen seudulla? Etsiskelin intterwebin syövereistä ja muusikoiden.netin ilmoituksista ja löysin Aviv Ben-Yehudan tunteja Helsingistä, mutta Helsinki on Helsinki ja minä en ole siellä.

Halp!

solmo
27.04.2010 18:06:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saram: Terve!

Haluan oppia soittamaan congarumpuja ja selailen tässä iltapuhteekseni Thomannia aikeenani tilata jonkinlainen conga tai -setti, jonka kanssa aloittaa harjoittelu.

Tällä hetkellä olen ihastunut tuollaiseen isonpuoleiseen yksinäiseen congaan: http://www.thomann.de/fi/schalloch_12_conga_wein_rot.htm

mutta kyllästyykö sitä ihminen yhteen pian? Ostaako halvempi kahden congan setti vai lähteäkö liikkeelle yhdellä, joka korkeamman hintansa takia kenties on sitten laadukkaampi? Kaipaisin ystävällisiä neuvoja kokeneemmalta musiikkiväeltä.

Entä löytyykö tietoa opetuksesta Tampereen seudulla? Etsiskelin intterwebin syövereistä ja muusikoiden.netin ilmoituksista ja löysin Aviv Ben-Yehudan tunteja Helsingistä, mutta Helsinki on Helsinki ja minä en ole siellä.

Halp!

Sanotaanko näin, notta se on kuin laittais rahaa pankkiin, kun ostaa kerralla edes yhden laadukkaan congan kuin edullisella hinnalla huonon parin rummun setsin.

Tuosta opettelusta. Soitin aikoina hyvinä congarumpuja. En edennyt kovin korkealle tasolle, mutta havaitsin Tomas Cruzin leipoman soitonoppaan varsin käyttökelpoiseksi materiaaliksi itseohjautuvaan opiskeluun. Oppaita löytyy ainakin täältä Helsingistä kirjastoista. Kannattaa käydä katsomassa alueesi kirjaston tilanne. Toki varsinainen opettaja olisi kiva juttu oikeanlaisen lyöntitekniikan oppimisen suhteen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti