Muusikoiden.net
09.12.2016

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: haitaristit/bandoneonistit!!
1
accjam
21.12.2009 13:10:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyisikö keneltäkään äänitettä Mauricio Kagelin Pandorasbox nimisestä kappaleesta? Ainoa levy, jolta olen sen löytänyt, on Kagelin juhlalevy. On vaan aika suolainen hinta, kun ainoastaan toi kappale siltä levyltä kiinnostaisi kuulla. Eikä löydy youtubestakaan kenenkään soittamana.

kivi
21.12.2009 19:38:59 (muokattu 21.12.2009 19:43:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

accjam: Löytyisikö keneltäkään äänitettä Mauricio Kagelin Pandorasbox nimisestä kappaleesta? Ainoa levy, jolta olen sen löytänyt, on Kagelin juhlalevy. On vaan aika suolainen hinta, kun ainoastaan toi kappale siltä levyltä kiinnostaisi kuulla. Eikä löydy youtubestakaan kenenkään soittamana.

Ei ole myöskään Spotifyssa. Veikkaan että iTunes-kaupassa on, mutta en viitsi ladata ohjelmaa vain vastatakseni kysymykseen, kun ei mulla ole sieltä mitään ostettavaa.

Haku toiminee paremmin, jos kirjoitat kappaleen nimen oikein: Pandora's Box

Edit: mutta kyllähän Kagelilla on vaikka mitä jänskää musiikkia muutenkin, kaikkea preparoiduista pianoista ulvoviin kuoroihin, ei varmaan olis ihan turha ostos koko tuplalevykään, non niinkuin musiikilliselta arvoltaan. Jos siis dekonstruktivistinen säveltäminen ja moderni klassinen noin niinku ylipäätään kiinnostaa...

"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
accjam
23.12.2009 00:24:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piru, kun i tunesissakin on melkeen koko muu herran tuotanto, paitsi tietty tämä..
Itse kappaletta näkee kirjoitettavan noilla molemmilla tapaa, ja alkuperäistä nuottia en ole vielä saanut, niin en tiedä kumpi mahtaa olla. Hyviä biisejä Kagelilla on, yhtä oon itsekin haitarilla opiskeluaikana soittanut. Kaikki muu tosiaan on muutenkin saatavilla tolta levyltä, niin 60-70e + postikulut karsastaa =)
täytynee nöyrtyä!
Kiitokset sinulle! =)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti