Muusikoiden.net
08.12.2016

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sähköviulu tositarkoitukseen? apuva
1
Mordarparon
04.10.2009 17:54:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisin ostaa hyvän sähköviulun, joka luultavasti tulisi kovaan käyttöön sekä keikkailemaan että "hiljaiseen" harjoitteluun esim öisin. Olen viulisti/opiskelija.

nyt olis sitten se malli hakusessa. Budjetti on maksimissaan n. 2000 € paikkeilla, ehkä piirun verran ylikin voi mennä mut sit kyllä itkettää. En haluu mitään lelua.

Olen enimmäkseen miettinyt NS:n nelikielistä versiota http://www.thomann.de/fi/ns_design_ … id=133b6d21743235d06952dc48919f2202

sekä Bridge Aquilaa http://www.bridgeinstruments.co.uk/e_violins_aquila.html jota on kovasti ulkomaisilla foorumeilla hypetetty. tässä versiossa vaivaa enimmäkseen kuulokeliitännän puute.

yks vaihtoehto olis joku Zetan valmistama viulu, mut se on ehkä liian kallis tähän kohtaan, ja en kuitenkaan midi-ominaisuuksia osais käyttää, ja neki softat pitäis sitten ostaa. Yamahaa olen kokeillut, ihan jees mut se oli aika painava, ei oikein vakuuttanut.

musiikkityyliks kaikkea folkista iskelmään, jazziin ja rokkiin luultavasti tulis värkillä soitettua, eli semmosta mikä osittain tykkäis erikoisesta/muokattavasta viulusaundista jota vois tarvittaessa tuutata kovaa ja korkeelta. En kuitenkaan haluisi yltiöelektronista saundia, ja haluan, että äänensävyt välittyy sellaisinaan mahdollisimman hyvin, että niitä tulee kun niitä tekee tms.

Onko kellään kokemusta tän hintaluokan sähköviuluista yleensä, ja onko teillä mitään vinkkejä sen suhteen minkälainen olisi hyvä? olis ikävää katua ostosta ku en oo miljonääri.

kiitos etukäteen //Lotta

raps raps raps raps riits raps raps skriiiits raps raps
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti