Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oletko saanut kenkää bändistä?
1 2 3 4 58 9 10 11 12
pac-man
31.03.2005 10:48:07 (muokattu 31.03.2005 14:40:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä oon saanu mIRCIN kautta monoo... Sano vaa et sua ei näköjään kiinnosta oikee tää soittaminen. Myöhemmin kuulin huhuu, et ne oli saanu keikan mihin edellytettiin täysikäsyyttä, eikä mulla sitä ollut. Että sellast.
 
Super-Jari
31.03.2005 16:04:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä oon saanu mIRCIN kautta monoo... Sano vaa et sua ei näköjään kiinnosta oikee tää soittaminen. Myöhemmin kuulin huhuu, et ne oli saanu keikan mihin edellytettiin täysikäsyyttä, eikä mulla sitä ollut. Että sellast.
 
No kiinnostiko sua sitten soittaminen? Ei kukaan jaksa puoliksi mukana olevaa jäsentä.
 
And there is only one guarantee: none of us will see heaven
pac-man
31.03.2005 16:21:57 (muokattu 31.03.2005 16:23:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kiinnostiko sua sitten soittaminen? Ei kukaan jaksa puoliksi mukana olevaa jäsentä.
No ihan täysil olin mielestäni mukana siin touhus...
Edittiä: Mut pointti oli lähinnä siinä, et ei voinu sanoo sitä face to face...
 
Rock On
0301876
31.03.2005 18:47:41 (muokattu 31.03.2005 19:05:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pääsin kerran "koesoiton" kautta bluesbändiin. Bändin johtaja oli jenkki. Sanoi et hyvä meininki ekan biisin jälkeen. Huomautin et bändin ohjelmisto ei ole mielestäni bluesia; zztop, doors, cream???(hyviä bändejä, mut missä blues jota mainostettiin???). Kyselin myös keikkapalkkioista. Koska katsoin omaavani etulyöntiaseman suomen musascenessä, neuvoin häntä. Seuraavat treenit "peruuntuivat" koska tämän jenkin piti lähteä tampereelle. Vähän ajan päästä en ollut enää bändissä. Hauskinta oli kuunnella tämän jenkin pitämän bluesklubin kohdistuvaa kritiikkiä, mitä mä sanoin! Kyllä miehen, miksei naisenkin pitäis sanoo asiat suoraan eikä kuten tämä jenkkispede. Klubin nimi oli joku dunckers blues club, stadissa syksyllä 2004. Kävikö kukaan siellä?
 
pesin isäni jorman
Tama (Royal Star)
31.03.2005 19:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meillä kävi kitaristin pihalle potkiminen näin: äijä ei aina ilmestynyt treeneihin, syynä oli aina jotkut kokeet jne. sitten kysyttiin eräältä toiselta kaverilta, joka on amiksessa samalla linjalla: "ei meillä ole ollut yhtään koetta". tuntui vähän kummalta.... sitten viikon-parin päästä kun pyydeltiin taas treeneihin, niin taas oli jotkut kokeet. no ei siinä mitään. eräs kaveri sitten näki, että kokeisiin lukemassa ollut kitaristi ajelikin aina parin slurkin kanssa rämällä ooppelilla pitkin kyliä. no, eipä sitten enää pyydetty mukaan treeneihin. vähänaikaa sitten kitaristi tuli hakemaan vahvaria pois nyyhkyttäen, että hän ei sitten enää sitten soita bändissä, kun ei pyydetä treeneihin... itse en onneksi ollut silloin paikalla, olisin varmaan vedellyt äijää vähän korville.....
 
mikä ihmeen zildjian.....?
käsi
01.04.2005 17:59:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

erotimme aikoinaan erään kitaristin yhdestä bändistä niin että vedimme pitkää tikkua kuka sen sille sanoo ja tämä kun oli kaveri niin se ei tuntunut kenellekkään olevan helppo nakki, siksi tämä arpominen. Nakki osu mulle, pyysin kahville kahvilaan tarjosin kahvin ja hetken paskan jauhamisen jälkeen sanoin että me ollaan tehty päätös että me jatketaan ilman sua. saat potkut bändistä.
 
ei se ihan hyvin ottanut mutta sanoi myöhemmin että ihan hyvä että sanoin päin naama. perusteluja se ei halunnu mutta myöhemmin se niitä kysäisi.
 
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
henkiluu
01.04.2005 20:19:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristi sano et "Vittu toi rumpalipaska (minä) saa nyt lähteä" Alko vituttaa se ja sit muut ei halunnu mua pois vaik en ookkaa mikää paras, mut sit me kaikki annettii kitaristille kenkää!! XD
 
Tuomas.
01.04.2005 21:21:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletko saanut kenkää bändistä?
 
pitäisi ensin päästä sellaiseen...pöh
 
over the hills and far away...
Mako
02.04.2005 10:41:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kenkää on tullut, ihan puhelinsoitolla, ja vieläpä bändistä jonka kanssa omasta mielestä soitto useimmiten kulki yllättävän hyvin.
 
Kävi niin alkuvaiheessa että eipä se vituttanut, vielä kun syyksi ilmotettiin että hakevat eri tyylistä rumpalia.
 
Eihän soittajavaihdoksille mitään mahda, useimmiten niitä tehdään kokoonpanon muokkaamiseksi kehityksen saavuttamiseksi eikä siksi että joku haluaa päteä/on kusipää, tosin jälkimmäisen tyylisessä tapauksessa varsinkin ymmärrän toki hyvin, että on rikki tapahtuneen jälkeen.
 
"Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikkiopettajani ala-asteella
Ed_Guy
07.04.2005 12:46:30 (muokattu 07.04.2005 12:48:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mä olin komppikitarana yhesssä bändissä ja sitten muut bändin jäsenet(parhaat kaverini) halusivat ruveta tekemään prinsessa musiikkia ni minähän siinä sain suksia suolle... sanoivat sentään päin naamaa, että mun pitää lähtee pois... aluksi oli aika suurikin vitutus asiasta(puolivuotta), mutta pääsin siitä yli... onneksi.
 
Edit: Tarkoituksena olisi perustaa omaa bändiä, mutta eipä noita soittajia täällä pikkukaupungissa oikein ole.
 
Nobuo Uematsu on nero.
L.Ruoska
08.04.2005 16:57:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja vielä yllykkeeksi: miten haluaisit saada potkut bändistä?
Jaa-a, ei oo koskaan käyny niin. Oon enemmän sitä bändinkasaajatyyppiä, en oo viihtyny ikinä muiden porukoissa. Kasaan mielummin sellasen possen joka toimii kun otan chaansseja tulemalla viidenneksi pyöräksi.
 
MUTTA, jos nyt niin kävis joskus niin mieluummin silleen että joku bändin jäsen soittais ja sanois että nyt on kuule näreet näin että me jatketaan iliman sua mutta on ollu kiva soitella, ja että saat tosiaan oman osas niistä PA-kamoista takas jne. Kuulostaa kyllä vähän liian mukavalta =)
 
EI silleen että tuut treeneihin ja paikalla on jo uus basisti ja jätkät sanoo yhteen ääneen että otappa kamas ja lähde, ja on sit se vaivaannuttava hiljaisuus ja kaikki tuijottaa sua.
WinterMad
10.04.2005 09:35:44 (muokattu 18.04.2005 20:50:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran olen saanut kun haukuin "pääjehun" pystyyn. Kaikista ihmisitä ei voi pitää :) ps. Nykyisin mulla ja sillä on jo yhteinen bändi: Loppu hyvin, kaikki hyvin.
 
Jumina5/6
11.04.2005 06:39:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdessä bändissä en itseasiassa ehtinyt olemaan kuin muutamat treenit, ja meni ihan jees, mutta yksi bändin tyypeistä ei sitten halunnutkaan läsnäoloani bändissä. Noh, tuttuja kaikki kuitenkin, ja olivat rumpalin kanssa keskustelleet että mitenkä asian ilmoittaisi minulle. No kannuttaja soitti suoraan samantien ja selitti jutun, eikä siinä sen kummempaa. Ei noin asiallisesti tehdystä erottamisesta voi kukaan suuttua.
 
Pointtina vain se, että noin se pitäisi aina tapahtua, asiallisesti kertoen eikä turhia kierrellen tai vittuillen.
 
"Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.."
-eclipse-
11.08.2005 14:05:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos sut potkitaa bändistä siihen voi olla tasa 4 syytä
1. kukaa ei tykkää susta
2. et osaa vaa yksin kertasest soittaa (voit kuullsotaa hyvältä yksin soittaessa mutta et pysy rytmissä)
3.jäsenet ovat löytäneet paremman

ps: kokemusta
 
oh yeh
musamies
11.08.2005 14:40:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai vielä varsinaisesti potkuja ole tullut, mutta oma-aloitteisesti on tullut jonkun kerran vetäydyttyä kun homma ei ole omasta mielestäni toiminut.
 
Toimimattomuuden tunne tulee helpoiten silloin jos bändiin pyytäjät eivät ole oikein tienneet mitä ovat pyytäneet ja ei ennestään muista yhteyksistä tunneta minkä luonteinen kukin on.
 
Itse tulen juttuun sellaisten tyyppien kanssa, jotka on luotettavia, melko suorapuheisia, eivätkä mitään hörhöileviä diivoja, eikä suutu liian pienestä. On oltava täsmällinen ja käyttäydyttävä fiksusti, ja soittamista voi aina harjoitella helpommin kuin luonnetta.
 
Super-Jari
11.08.2005 17:35:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos sut potkitaa bändistä siihen voi olla tasa 4 syytä
1. kukaa ei tykkää susta
2. et osaa vaa yksin kertasest soittaa (voit kuullsotaa hyvältä yksin soittaessa mutta et pysy rytmissä)
3.jäsenet ovat löytäneet paremman

ps: kokemusta

 
Miten kokemus matematiikan suhteen?
 
Teijo K.
11.08.2005 17:59:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten kokemus matematiikan suhteen?
 
Mie sain kenkää bändistä kun en osannut laskea nelijään.
 
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
Tmp
11.08.2005 19:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie sain kenkää bändistä kun en osannut laskea nelijään.
 
Soita valssia.
 
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Jemo
11.08.2005 22:37:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutt nykysestä pändistä ois jotenki mahotonta saada potkuja.. Ite oon yks perustajista ja muutenki tuntus oudolta jos saisin siitä potkut. Mahotonta. Ei pysty tajuta.
 
Minä olin aivan samanlaisessa tilanteessa taannoin. Minä perustin bändin. Pyysin siihen yhden luokkakaverin, joka soitti kitaraa, ja toisen tyypin rumpuihin. Toinen tyyppi ei oikein halunnut aluksi tulla, mutta erinäisten vaiheiden jälkeen meillä oli nelijäseninen bändi, jossa minä soitin rumpuja ja tämä yksi dude joka oli eka rumpali soittikin bassoa ja lauloi. Kahden kitaristin kanssa välit oli aina ollut täydelliset. Naurettiin paljon eikä suhteissa ollut mitään vikaa. Laulaja-basisti oli paras ystäväni, kahdestaan ollessa oli erittäin mukavaa seuraa hän. Bändin ollessa yhdessä, meikäläinen tosin joskus tuntui hieman jäävän basistin puheissa ulkopuolelle. Huumorissa oli hieman sellaista "me muut + tuo yksi" henkeä. Vaikea selittää. Joskus otettiin laulajan kanssa yhteen, pikkunujakoita, mutta kun tyypit ovat tunteneet toisensa esikoulusta niin ymmärtäähän sen. Käytiin studiossakin tällä bändillä, tehtiin demo, ja seuraavissa treeneissä jannut ilmoittaa että me ei enää jatketa sun kanssa. Minä olin että wtf? Eihän tässä ole mitään vikaa ollut? Kaikki on kavereita, ollaan perustettu kaksi vuotta sitten bändi, jne, pientä skismaa jos on, niin sehän menee teini-iän piikkiin? Ei auttanut. Perusteluja kun tivasin, oli vastaus vain että "no ei siihen nyt ole oikein yhtään sellaista isoa syytä."
Kyllä se kävi vituttamaan. Ihan kavereina ne yrittivät vielä hetken muka olla, mutta oli hirvittävän vaivaantunut olo tyyppien seurassa. Myöhemmin minä tein myös heille hieman kenkkumaisen tempun (joskin tässä oli mukana hyvin paljon väärinkäsityksiä jne.) jonka takia emme tällä hetkellä ole väleissä. Sittemmin tämä bändi munasi itsensä paikallisten muusikoiden silmissä muunmuassa poistamalla nettisivuiltaan maininnat minusta, ja kirjoittamalla bändin historian niin että "bändin nykyinen historia alkaa loppuvuodesta plaahplaahplaah kun rumpali plahplaahplaah liittyi bändiin. Sitä ennen jäsenet x y ja z soittelivat kolmestaan." Se oli minusta aika neuvostoliittolainen veto :)
Mutta joo. Ei fudut ole koskaan kiva homma. Perustettiin myöhemmin toisen porukan kanssa paljon tiukempi rokkipumppu. Ensimmäiselle basistille annettiin kenkää kun oli toinen nelikielisen taitaja joka oli kaikinpuolin parempi vaihtoehto bassoon. Kukaan ei halunnut kertoa basistille, joten se jäi meikäläiselle. Minä taas halusin nähdä tyypin kasvoista kasvoihin, en soittaa, ja kun homma viivästyi, kerkesi ex-basisti saada tiedon jo muuta kautta. Se ei ollut siitä kovin hyvillään. Sanoi, että ymmärtää täysin potkut, muttei sitä ettei hänelle kerrottu. Nyt on myös toisen kitaristin fudut täysi selviö, muttei oikein ole saatu selville että kuinka tämä tapahtuu. Ikäviä tilanteita on ne.
Meikäläisen ja leadkitaristi-säveltäjän välit ovat myös hieman toisinaan hankauksissa, mutta muun bändin kanssa tulen toimeen täydellisesti. Toivottavasti saadaan homma ilman kummempia yt-neuvotteluja haltuun.
 
-Kamikaze Kettunen
 
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
Eddie
12.08.2005 15:40:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soita valssia.
 
Jep. Jos osaat soittaa valssia neljä tahtia putkeen, osaat silloin soittaa myös 4/4-rytmiä kolme tahtia putkeen. ;)
 
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «