Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 527 28 29 30 31
Nidhöggr
12.01.2012 21:13:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riiko92: -basisti(minä): ei seiso
 
Se on aika huono juttu sitten kun alkaa niitä bändäreitä pyöriä ympärillä.
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
AnZa The Great
11.02.2012 03:42:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okay.
Minä - Väitän kaikesta vastaan ja olen rauhallisin.
Laulaja Lead/komppi kitaristi: Kannattaa SlipKnoT tyylistä laulamista, mikä ei myy kovin hyvin.
Basisti 1 - Ei kiinnosta hommat pätkääkään.
Basisti 2 - Ei osaa juuri mitään ja on huono kuntoinen.
Rumpali - Muuttuu, jos joku vähänkin kovempi tyyppi tulee ilmoille.
Komppi kitaristi - Häröt jutut, äänekäs ja paljon opittavaa.
 
Sick Planet
03.03.2012 14:59:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulaja - englanninkielentaito täysin hukassa. Ääntämisvaikeuksia, yms. kiirehtii liikaa sanojen ja laulun kanssa. Änkee niitä sanoja ja huutoja joka vitun väliin. Ei tajua kappaleen säveltäjän ja sovittajan eroa.
 
Minä - Aina pitää olla mussuttassa, pienikin virhe niin soitto seis ja alusta. Ei jaksa aina kiinnostaa soittaa mitä muut soittavat. Määräilevä, vittumainen.
 
Basisti - Tämä kaveri on uusin bändissä, joten tietty asiaan pieni jännitys kuuluu. Munaa tarvitaan kyllä ja runsaasti, tämä kun sattuu olemaan meidän aikasemman rumpalin veli(ja aikasempi rumpali sai kenkää ponnettomuuden, motivaation, yms.yms. takia)
 
Rumpali - Motivaatio nollassa. Kolmen vkon sisään on käyny kaksi kertaa soittamassa, eipä siinä jos tää olis vaan ns. harrastuspohjalta, mut vittu ei ole. Studio lähestyy, keikat ja jätkää ei A) kiinnosta B) ei pääse C) akka vie aika D) ei oo kyytiä E) ei pääse F) ei ehi tänää. Vittu, onneks nyt ens vkolla mennää yhen jameilta tutun rumpalin kanssa soittelemaan(tulee myös tuohon EP:lle)
 
Toomio
06.03.2012 13:15:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basisti: Osaa soittaa kitaraa paremmin kuin muut bändissä, mikä nyt ainakin on väärin. Tietää eniten teoriasta. Väärin sekin.
 
Kitaristi: Karvainen ja yli-iloinen. Myös ylikiloinen.
 
Akustinen + laulaja: ei roudaa, tavoittelee täydellisyyttä, ei tykkää tehdä lyriikoita treeneissä.
 
Rumpali: ei soita mitään peruskomppia. Tuunaa autoja. On ruma.
 
Saappineste
18.03.2012 22:01:05 (muokattu 18.03.2012 22:06:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaristi 1: Paska rytmitaju
 
Basisti: Tavoitteleminen puhelimella tai facebookilla useimmiten vaikeaa. Toisin sanottuna kaveria välillä mahdoton saada kiinni.
 
Kitaristi 2: Soittaa välissä Maidenin riffejä.
 
Rumpali: Sitä ei ole tällähetkellä
 
Laulaja(meikä): Välillä on vähän vaikea sanoa onko ääni genrelle sopiva. + englanniksin kun sanotetaan on kielioppi päin vittua ja aina joku jaksaa siitä nilittää. Kuulema muutenkin paska jätkä, eikä osaa keksiä hyviä bändin nimeä, ei ole maksanu pariin kuukauteen vuokraan ku ei ole rahaa ja osa rahoista on juotu, mutta maksan velkani, olenhan seppo howi.
 
Stiff
19.03.2012 01:49:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulaja/basisti: nerokkuus tulee esille välillä väärällä tavalla, vaikea tavoittaa ja saada treenaamaan
Kitaristi: egoisti, joka ei anna tilaa muille ja muiden ideoille suoralta seisomalta
Rumpali(sti): taidoissa puute
Synisti: ylienergisyys väärissä tilanteissa, pitää omia ideoitaan hieman liian hyvinä
Arvatkaa kuka noista ylemmistä on allekirjoittanut?
 
Rock in peach
Sick Planet
19.03.2012 14:24:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stiff: Laulaja/basisti: nerokkuus tulee esille välillä väärällä tavalla, vaikea tavoittaa ja saada treenaamaan
Kitaristi: egoisti, joka ei anna tilaa muille ja muiden ideoille suoralta seisomalta
Rumpali(sti): taidoissa puute
Synisti: ylienergisyys väärissä tilanteissa, pitää omia ideoitaan hieman liian hyvinä
Arvatkaa kuka noista ylemmistä on allekirjoittanut?

 
Vaikee.. roudari?
 
WANISH
14.04.2012 14:45:48 (muokattu 14.04.2012 14:50:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LAULAJA: Sen puute. Minä ja toinen kitaristi parhaimmat meidän bändissä, mut siltikään ei kyl mitään kultakurkkuja olla.
 
BASISTI: Biisinteko taito. Lähinnä se, et sen biisit on vähän sellasia erikoisia ja hän itsekin myöntää sen.
 
RUMPALI: Monipuolisuuden puute sekä helppaamisen torjuminen. Lähes jokainen biisi menee 4/4 osassa peruskompissa, jonka se keksii ja erittäin vaikeeta keksiä muihin tahtilajeihin erilaisia komppeja, jotka eroaisi toisistaan. Kun hänelle yrittää näyttää jotain, hän ei anna näyttää.
 
TOINEN KITARISTI: Liika efekteillä pelleily ja taitojen yliarvioiminen. Jokainen soolo, joka hänellä on, lähes aina mahdollisimman paljon wah wahia ja ei muuta kuin tilua, jota ei osaa eikä muista biisin jälkeen. Myös omat biisit sellaisia, joita itse ei osaa välttämättä soittaa.
 
MINÄ: Biisien samanlaisuus ja ''erakoituminen'' joskus. Kirjoitan bändissä eniten biisejä, mutta kaikki biisit, joita teen, ovat usein melko samantyyppisiä ja menevät samassa sointukierrossa (yleensä kaikissa biiseissä on D, Bb ja C jollain tavalla). Pitäisi saada vähän monipuolisempia sointukiertoja. Myöskään en ole sellainen tyyppi, joka tekee muiden kanssa biisejä, vaan teen ne mieluummin yksin. Siksi yleensä jameissa olen vain hiljaa ja katson, kun kaikki kolme muuta soittavat tai koitan keksiä itse jotain uutta.
 
Täytyy kuitenkin tähän loppuun sanoa, että kaikista löytyy enemmän hyvää kuin pahaa, niin kuin varmasti kaikissa bändeissä. Tämäkin siis vain kaikella rakkaudella kaikkia bändin jäseniäni kohtaan.
 
Schwuntz
28.04.2012 21:50:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali: Välillä oudot jutut eikä hyväksy uusia ideoita. Jääräpäinen.
Laulaja: Hyytyy aina reenien lopuksi.
Basisti: Soittotaito. Sekin paha on kyllä paranemaan päin koko ajan.
Soolokitaristi: Biisienteko. Melodiat on lähes aina sekavia ja niistä on vaikea saada kiinni.
Komppikitaristi (minä): Asetun muiden yläpuolelle joskus, soitan biisien välissä enkä osaa olla hiljaa:D
 
Näistä äijistä löytyy kuitenkin enemmän hyvää kuin huonoa. Oli vaikea keksiä jokaiselle jotakin:D
 
Funkånaut
12.06.2015 01:15:45 (muokattu 12.06.2015 01:16:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulaja: NAINEN. Viinaan menevä ketjupolttaja.
Kiipparisti: Intohimoinen motoristi. Viinaan menevä tupakoitsija.
Meikä/Basisti: Nukkuu puussa neljänsadan sisaruksen kanssa. Pitää viiksiä. Söstraan menevä ketjupolttaja.
Kitaristi: Hänellä on elämä. Viinaan menevä tupakoitsija.
Rumpalisti: Reissailee aivan liikaa. Viinaan menevä ketjupolttaja.
 
Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
Vessajono
12.06.2015 01:36:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Viinaa ketjupolttaja Viinaa tupakoitsija ketjupolttaja Viinaa tupakoitsija Viinaa ketjupolttaja.
 
Maailman Paras Bändi.
 
Laulajalla on vähän leväperäiset elämäntavat. Kitaristi puhuu paljon muttei tee puoliakaan siitä mitä puhuu. Rumpali on nuori ja limanen playboy. Kosketinsoittaja on insinööri. Minä oon minä.
 
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
Da Make
15.06.2015 04:17:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikä (gtr)
-Temperamenttinen (stressin takia huonona päivänä ilmoittaa päivän olevan aivan paska ja rypee hetken kurassa kunnes soitto alkaa)
-On kova tarinoimaan muunmuassa unistaan, ja yleisestikin höpinät lähtee käsistä aika helposti, mikä välillä selvästi turhauttaa muita kun juttu venyy ja tekis mieli soittaa.
 
Basisti
-"No nii, soitetaan jo" -hötkyilevä ADHD meininki
-Haisee
-Pääsee töistä liian myöhään
 
Rumpali
-Yli-innokas -ja optimistinen ajankäytön suhteen
-Ei ole erityisen taitava kohtaamaan pettymyksiä tai myöntämään omia virheitään
-Omituiset epäsäännölliset työvuorot hankaloittaa treenien järjestämistä, vapaa-aikana haluaa koko ajan soittamaan.
 
Kiipparisti
-Pikkutarkka asioissa jotka ovat itselleen tärkeitä (elektroniikka, musiikin teoria)
-Suurpiirteinen tai välinpitämätön, tai jopa ilonpilaaja asioissa jotka saattavat olla toiselle tärkeitä (etuasteputken tyyppi, ulkoinen habitus keikalla, muusikin ohella treenistudiolla sosialisointi)
-On aidosti sitä mieltä että treenikselle mentäessä pitää jo osata soittaa, eikä siellä tartte alkaa katsomaan jos vaikka mulla on hakemista jonkun riffin mekaanisessa toteutuksessa.
 
Laulaja
-Omituiset työkomennukset (teatteriammattilainen) ja siitä johtuva treeneistä pois jääminen
 
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
Herrasmiekkoinen
15.06.2015 13:22:52 (muokattu 15.06.2015 13:24:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali:
-Luottaa liikaa teorian oppikirjoihin. Miksasi aiemman demomme sen mukaan, miten erilaisissa ohjeissa sanottiin, vänkäsi vastaan kun kaikki muut kuulivat ihmeellisiä häiriöääniä musiikin seassa.
-Sali - ukko
-Sali - ukkoudesta johtuen joskus myöhästyy treeneistä salilla käynnin takia, tai siksi että pitää syödä. Myöskin saattaa jättää orkesterin alkoholinnauttimistilaisuuksia väliin harjoitus-, uni- sekä ruokailurytminsä kärsimistä peljätessään.
 
Basisti:
-Ei ota kantaa tärkeisiin asioihin, mutta joistain pienistä esim. biisien sovituksista vänkää jopa kaikkia muita vastaan todella kovasti.
-Huono asenne treenaukseen; jos unohtanut treenata uuden biisin, ei hyväksy moitteita, koska "no ei se mittään haittaa jos minä en sitä nyt näissä reeneissä soita että ihan hyvin voitte te muut vettää sen! Älkää valittako!"
-Huonoryhtinen ja välillä haisee
 
Kitaristi:
-Joskus jättää treenejä välistä tai myöhästelee ilman kunnollisia selityksiä.
-Pimpottelee ja tiluttelee homon kuuloisia juttuja biisien päälle
-Jättää orkesterin alkoholinnauttimistilaisuuksia välistä sillä tyttöystävä kieltää
 
Toinen kitaristi:
-Myöhästelee, unohtelee asioita. Muistaa silti esim. missä asuu, bändin asiain jatkuva unohtelu lie siis välinpitämättömyyttä
-Noudattaa rikkaan miehen elämäntapaa (pelaa golfia, omistaa osakkeita, juo kalliita alkoholijuomia ja polttaa sikareita), vaikka on parhaimmillaan ollut töissä kaupan kassalla.
-Käyttää typerän näköisiä hattuja
-Puhuu aivan saatanasti muunmuassa siitä mitä aikoo laittaa ruuaksi tänään
-Ajaa naisten autolla
 
Vokalisti (minä)
-Sanon asioita liioitellun suoraan, eli osin tarkoituksenakin olla ilkeä
-Vänkään kohtuu merkityksettömistä asioista vastaan ilman kunnon perusteita aina sillointällöin
-Näytän mahdollisen vitutuksen niin että muitakin alkaa vituttaa
-Laususkelen saatanan huonoja sutkautuksia ja kaskuja
 
"Muskettisoturit ja karhunpyynti. Ei musiikilta voi enempi vaatia.aah." -megatherium
Funkånaut
15.06.2015 13:37:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Maailman Paras Bändi.
 
Kieltämättä.
 
Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
Dirtyh
16.06.2015 14:33:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän on kova ketju!
 
Minä: Järkähtämättömät mielipiteet aiheuttavat välillä ihmetystä. Lisäksi löytyy lievää hötkyilyä joka suuntaan ja kaiken on tapahduttava aina heti. Kaikin puolin muuten huono bändikaveri mutta rahaa on!
 
Rumpali: Ei muista ikinä mitään mistä ollaan puhuttu. 100% fiilissoittaja.
 
Kitaristi: Asuu liian kaukana. Etsii omaa soundiaan koko ajan, kamat tulee ja menee. Ja niitä on sitten pakko ruuvata ihan koko ajan joka suuntaan. Ei hetkeäkään hiljaa. Ei roudaa koska etsii soundiaan ja pitää siis muiden roudatessa jumalatonta möykkää. Kuuntelee musiikissa 100% pelkkää kitaraa joka aiheuttaa hassuja tilanteita esimerkiksi kappaleita sovittaessa.
 
Laulaja: On nainen.
 
Drummer-K
30.06.2015 15:19:48 (muokattu 30.06.2015 19:44:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän se on mukavinta puuhaa, bändikaverien arvostelu! :D
 
Kerron nyt pitkäaikasimmasta bändistäni, josta tosin laulaja on ikäänkuin ''eronnut'', hän on ainut, jolla on ollut uusia bändiä ja projekteja, mutta ydintrio on pysynyt kasassa.
 
Minä/rumpali: Olen hieman temperamenttinen ihminen, joka uskaltaa sanoa vastaan, jos jokin idea tuntuu täysin typerältä. Kuitenkin olen kaikkien kaveri, eikä mitään riitoja ole juurikaan. Välillä saatan mököttää treeneissä, jos jotakin biisinraakiletta nysvätään kolmatta tuntia. Nykyisin olen yrittänyt muuttaa asennettani, ja nykyisin treenit tuntuvat jopa ihan mukavilta! Keikalle lähteminen on vähän nihkeää, varsinkin jos tietää, että paikka on huono ja yleisöä ei ym... Palo on studiohommissa, mutta eipä tällä bändillä ole ollut keikkaa pariin vuoteen. Lisäksi olen meidän bändin studio-asiantuntija, tuotan meidän musiikin äänityksestä lähtien. Oon kuitenkin liian lepsu studiossa, joten kitaristi saa sen 37 ottonsa soolon viimeisestä tahdista. Kepulainen.
 
Kitaristi: Välillä yritän vältellä kanssakymistä, vaikka onkin kaverini. Bändin liideri, ehdottomat mielipiteet ja vie ideansa läpi vaikka väkisin. Hieman kusipäinen ja dominoiva luonne. Kuitenkin meidän kaveri. Vetää bändiä siihen suuntaan, mikä on juuri sillä hetkellä kovin. Aloitettiin hevillä, sitten mentiin grunge metalliin, ja alternativen kautta ''groove poppiin'', esikuvina Deftones, Pantera, Damageplan ja Alice in Chains. Hyvä säveltämään, mutta välillä sortuu liiankin monimutkasiin biisinrakenteisiin ja tahtilajeihin, basisti tykkää enemmän yksinkertaisemmasta ja minä haluan jämäkkää ja menevämpää musaa. Soittaa treeneissä yleensä liian kovalla volyymillä satawattisella marsullaan, mun pitää sanoa asiasta :D Kokoomuslainen.
 
Basisti: Tasapainoinen ja mukava kaveri. Hyvä basisti ja säveltäjä. Tietää studiohommistakin jotain. Yleensä kuitenkin poprock-rallit ei mene kitaristilta läpi. Aika neutraali heppu, vaikka hänen vihreät mielipiteensä saavat aikaa hyväntahtoista irvailua. Tietää kuitenkin, että läppä on hyväntahtoista ja me tiedämme, ettei hän loukkaannu. Vihreä.
 
Entinen laulaja: Aika huono laulamaan, ei tiennyt äänialaansa ja ''mukavuusaluettaan''. Äänitykset oli hankalia. Kuitenkin mukava kaveri, vaikka hieman hönö. Bändin ''pelle'', jos näin saa sanoa. Vasemmistolainen.
 
Humppaan taikka kuolen.
Musical Nerd
04.07.2015 01:04:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikista immeisistä löytyy niin kehuttavaa kuin moitittavaakin. Itsestäni sanoisin olevani huono esiintyjä, nipottaja, perfektionisti... Niin basistimme kuin rumpalimmekin nuotinlukutaidot ovat makuuni turhan vajaat. Basistin halu petrata parantamisen arvoisia soittotaitojaan on alhainen. Rumpali ihannoi ehkä liikaakin kikkailua ja nopeita komppeja, laskeminen ei kovin suju. Laulajaa meillä ei edes ole.
 
barclay
28.07.2015 17:54:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Negatiivista yhdenmiehenbändistäni:
 
- Laulaja: Yhteistyö kitaristin kanssa ei skulaa. Välillä on lauluäänikin hakusessa.
 
- Kitaristi: Ei osaa sooloilla. Nysvääjä.
 
- Basisti: Ei irtoa bassokuvioita, vaan vetää sitä mitä kitarakin. Tylsä tyyppi.
 
- Rumpali: Ei osaa soittaa. Pakko käyttää valmisrytmejä biiseissä.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 527 28 29 30 31

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «