Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Parhaat spiikit
1 2 3 4 524 25 26 27 28
jykke65
09.08.2008 03:03:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä kun olen kaavoihin kangistunut humpanturskuttaja, niin mun ikiaikainen ja lempispiikkini on että "nyt mennäänkin illan puhuri osastolle, Tuulen Suuntaan" ja rumpali laskee sisään...=). Lokki valssi taas juonnetaan sanoilla.... ja sitte ornitologiselle osastolle....
 
En se mää ollu.....?!?
Lionslicer
09.08.2008 22:23:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Frank Zappa ennen jotain biisiä, löytyy youtubesta jostain:
 
''...It starts off with a sort of a march. And then it goes into a sort of a waltz. And then it goes into a sort of a tango. And then it goes into a sort of a trombone solo. And then it builds up to a frenetic conclusion and then we STOP.''
 
It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living. -Terry Pratchett
stnprkl
11.08.2008 23:35:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Jos näätte et mä oon liekeissä niin älkää sammuttako"
 
Viltsu audiokantaja
Epämuusikko
12.08.2008 11:18:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Jos näätte et mä oon liekeissä niin älkää sammuttako"
 
Jaahas, tätä onkin liikkeellä. heh juum.
 
R.I.P Oksanen
Sick Planet
13.08.2008 15:05:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tossa meijän seuraavalle keikalle saatii hyvä idea etku uuen demon yhen kappaleen nimi on Spit On My Grave, ni sitä enne sellane johdatus että "ja tää seuraava kappale kertoo............sylkemisestä":P
 
Marshallga
16.08.2008 02:39:31 (muokattu 16.08.2008 02:39:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Disease Of The Nation heitti eräällä keikalla jokaisen biisiin väliin heleällä cleanilla äänellä ja pitkitetysti "fuck yoooouuuu", mutta nää oli ilmeisesti tarkoitettu tutulle miksaajalle. Anyways, toimivaa silti. Mitähän huomenna (tai siis tänään päivemmällä) luvassa :)
 
"Support music, not rumors."
Valtsu88
28.08.2008 18:48:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändimme eka keikka yläasteen vappujuhlissa joku viis vuotta sitten. Toimin laulajakitaristina, sanoin sitte mikkiin matalalla äänellä: "Iltaa, hyvä tanssiyleisö, oletteko valmiina rokkaamaan?" (Punkbändi siis oltiin jo sillon). Oltiin bändiläisten kans toivottu että kaikki ois vaan hiljaa että ois voinu hiljaa pettyneen näkösenä sanoa että "no... soitetaan nyt silti...", mutta porukka huusikin täyttä kurkkua, sanoin sitten vaan "Allright!". Tuli hiljaisuus kun basistin kans sitte kiivettiin sen bassocombon päälle, biisin kitaraintron jälkeen kun rummut ja basso tulee mukaan, hypättiin sitte alas siitä combon päältä, yleisön viihdyttäminen on kuitenki livenä pääasia :D
 
Samainen bändi, eri keikkapaikka: Meillä on biisi nimeltä "Avaruusolennot". Edelliseen biisin loputtua annetaan hiljaisuuden laskeutua, katsellaan sitte basistin kans "huolestuneina" ympärillemme, kysyn basistilta (mikkiin tottakai, hyvin suunnitellut spiikit...) "Hei, mitä... mitä noi on??!!??" *osoittaa ikkunasta ulos* "Ne on... avaruusolentoja!!" Vastaa basisti. huudan sitten "Karkuun!" ja intro räjähtää käyntiin (oli muuten sama biisi tuossa ylemmässäkin tapauksessa muistaakseni)
 
"I used to jog but the ice cubes kept falling out of my glass"
Jonte
26.09.2008 14:08:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bänditovereilta tuli kuittia yhden keikan jälkeen, kun spiikkasin kaikki uuden EP:n biisit seuraavasti: "- Tää seuraava biisi, joka me soitetaan, on meidän uunituoreelta EP:ltämme". Alkoi kuulemma ärsyttää tuo "uunituore" -sanan käyttö. En ihmettele.
 
Myös termi "vastaleivottu" on ollut levyihin liittyen käytössä, aika kulunut sekin.
 
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
Icy-Sun
19.10.2008 22:09:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt tiedä ovatko nämä niin hyviä, mutta kaikkea sitä keikalla sattuukin: Viime perjantaina soitimme eräissä bileissä kohtuusuurelle yleisölle ja meidät sisään spiikannut heppu sanoi jotenkin seuraavasti ennen settimme alkua: "Onko tässä munaa?!!" *nostaa lannevaatettaan, jonka alla ei ole mitään* ja jatkaa: "Katsotaan onko seuraavassa bändissä." Oman settimme loputtua laulajana spiikkasin: "Jos pidätte tarpeeksi kovaa möykkää, soitamme vielä yhden biisin, mutta toisessa tapauksessa näytämme teille persettä." Tästä riemastuneena yleisö alkoi huuta: "perse perse perse!" ja lopulta teimme molemmat asiat.
 
Twilight Zone - Hard Rockia Oulusta
ahjteam
20.10.2008 00:26:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi jääköön nimettömäksi:
 
Humaltunut yleisön edustaja: "Kerro vitsi"
Rumpali: "Sun munas"
 
www.keikkapaikka.info
arppah8
20.10.2008 00:44:15 (muokattu 20.10.2008 00:49:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räppäri Stepa oli eilen meitin baarissa keikalla ja kertoi biisien välissä siinä väsymyksen ja darran tilassa reväyttävän jutun, mutta koska täällä on myös alaikäisiä en kerro mikä on "Hoover maneuver".
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Wradlin
24.10.2008 11:51:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...mutta koska täällä on myös alaikäisiä en kerro mikä on "Hoover maneuver".
 
Googelipa tiesi
 
Älä Pelkää Nimeä
arppah8
24.10.2008 15:13:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Googelipa tiesi
 
Juu, mutta ne eivät olleet ihan yhtä hyviä kuin Stepan versio. Sitä en ainakaan itse löytänyt, mutta perusperiaate noista muistakin toki selviää...
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Rumpu-Ali
30.10.2008 20:18:15 (muokattu 30.10.2008 20:21:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"I think the next song... is a song!"
 
Häh???
Charge
28.11.2008 15:49:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marco Hietala:
 
"Tahdon esitellä teille erittäin rakkaan ystäväni, Mister Finlandian!"
 
Jee Jee!! XD
 
HungryFD
23.03.2009 16:23:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"You make a happy man very old". Morrissey.
 
"Serenity now!"
milkman
09.04.2009 15:26:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basistimme puolivahingossa: Vittu mulla on likaiset housut tänään.
 
hmm
 
>:'D
ubik
10.04.2009 19:25:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelle miljoona keikalla joskus 78-79. (tässä vaiheessa oli yleisstä et diinarit tuli keikoille heittelemää kananmunia punk bändien päälle)
 
"no nii heittäkää nyt ne kanamunat"
(munat lentävät lavalle)
"just ton takii te ootte nii vitun tyhmiä, teette aina niiku käsketään"
biisi alkaa
 
sebba
19.04.2009 11:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuultu Vaasan Royalissa lauantaina:
(metal-bändi, joka ei soittanut yhtäkään hidasta biisiä, ennen viimeistä biisiä)
"Illan viimeinen hidas"
(ei se tietenkään ollut hidas).
 
Oscar R
21.07.2009 12:48:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovasti nauratti ku olin kattomassa kaverin bändin keikkaa tossa alkuvuodesta. Raskaampaa rokkia soittavat, niillä on sellanen biisi ku From the Grave.
 
Spiikki: "Tämä biisi ei suinkaan ole perseestä, this is from the grave!"
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 524 25 26 27 28

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «