Muusikoiden.net
28.10.2020

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Etsitään henkilöä jakamaan pieni treenistila Helsingissä
1
Bhatato
02.02.2020 15:02:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!

Minulla on Valimon Fat Sound Factorylla pieni treenistila ja etsisin henkilöä joka olisi kiinnostunut vuokraamaan itselleen muutaman päivän viikosta. Tila on 15,5m^2 ja kuukausihinta on 460,35e. Kouluhommien ja muiden touhujen takia en ehdi enää käydä siellä yhtä aktiivisesti kuin ennen, joten se on toisinaan turhaan tyhjillään.

Pyytäisin 200e/kk ja tarjolla olisi kolme päivää viikosta. Mikäli löytyy kiinnostuneita niin voimme tarkemmin jutella ja sopia päivistä. Saisit treenikselle oman kulkukortin, millä pääset pääovista sisään, sekä oman avaimen treenikselle. Treenikselle mahtuu esim. rumpusetti mikäli satut olemaan rumpali. Itsellä on siellä pöytä sekä tietokone ja muutama syna + monitorit yms.

Yhteydenotot: privaviestit taikka gwaufman@gmail.com - annan kiinnostuneille myös sähköpostitse tai privaviestinä puhelin-numeroni. Voitte myös itse jättää minulle numeronne niin palaan asiaan heti kun näen viestin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti