Muusikoiden.net
08.12.2016

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aviopari bändissä.?!
1
tk1981
01.09.2015 12:05:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve kaikki!

Meillä on bändissä tällainen kompleksi.

Mitä etuja ja mitä haittoja tästä on odotettavissa?

teukka
01.09.2015 12:40:43

2 sanaa:
Yoko Ono

Aviopari ainakin pitää toistensa puolia jos jotain erimielisyyttä. Ei siitä nyt välttämättä sen kummempaa issueta synny. Ne vaan koinii toisiaan.

Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
JohnJ
01.09.2015 12:45:19 (muokattu 01.09.2015 12:45:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, jos molemmat ovat järkeviä ihmisiä, ei tuosta mitään ongelmia pitäisi koitua. Paitsi tietysti lastenhoito vaatinee aktiivisessa bändissä vähän enemmän järjestelyä, jos pieniä lapsia on tai niitä aiotaan hankkia.

Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
ekikoo
01.09.2015 13:25:36

Voisi luulla että siinä on yksi yhtenäinen organismi kahden yksilön sijaan mitä tulee juuri noihin mielipiteisiin tai erimielisyyksiin. Ja että heidän riidat eivät pysy siellä kotona. Ihmiset harvoin ovat täysin rationaalisia jos on tunteita mukana?

I would if I could...! Bitch!
tk1981
01.09.2015 19:03:45

juuri näin. Aviopari toimii kuin yksilö, huomattu on... :)

nisumaka
02.09.2015 15:24:54

No mä olen soittanut orkesterissa, jossa oli aviopari. Soitin siinä puolitoista vuotta. Ei meillä ollut koskaan mitään ristiriitoja sen vuoksi, että kaksi soittajista oli naimisissa keskenään. Sano tähän sitten jotain.

Jucciz
05.09.2015 03:53:06

Meillä oli aikanaan kaksikin. Ei se bändi siihen kaatunut, eikä avioliitotkaan. Kätevää se vain oli: ei tullut toista ikävä keikkareissuilla.
basisti1971
06.09.2015 19:51:04

Moi.

Oli avopari, ei aviopari, mutta eipä tuo seikka minkään näköisiä ongelmia aiheuttanut.

Ja vaikka hopiat sitten bändin ulkopuolisista syistä johtuen aikojen saatossa jakoon menivätkin, hyvin mahtuivat vieläkin samalle lavalle.
Ja mahtuvat edelleenkin.

Toki olen toisenlaisistakin kohtaloista tarinoita kuullut, mutta en ainakaan henkilökohtaisesti pitäisi moista minään ongelmana, ehkä jopa päinvastoin kun rundilla majoitusjärjestelyt usein selkenevät.

T:Samuli

Kailis
07.09.2015 16:47:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin toimi avokin kanssa joskus rumpu/basso.

TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
jannu
24.09.2015 23:40:46 (muokattu 24.09.2015 23:41:34)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä on odotettavissa ihan samoja etuja ja/tai haittoja kuin mistä tahansa bändikavereista. Fiksut ihmiset ovat fiksuja, tyhmät tyhmiä, ääliöt ääliöitä jne.

"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti
käsi
29.09.2015 12:14:28

Meilllä on aviopari bändissä. Eli Minä ja vaimoni. ei ihan ongelmatonta ollut alkuun, toki nyt kun on takana 10+ vuotta yhteisissä bändeissä, teatterijutuissa jne, osataan suhtautua asiaan. Ensiksi omat säännöt pitää olla selvät. Me ei olla bändin treenikämpällä aviopari vaan muusikoita ensisijaisesti.

Keikkareissuilla tämä näkyy ehkä eniten, mutta sielläkin tämä pyritään minimoimaan. Ollaan osa bändiä, aina ei tarvi päästä nukkumaan samaan huoneeseen. Eikä tarvi matkustaa samassa autossa vierekkäin. Vaan bändi edellä, mikä on parasta ja viisainta kokonaisuuden kanssa.

Paljon ollaan keskusteltu asioista keskenään, myös treenikämpällä tulevat erimielisyydetä jää sinne. Jos ollaan erimieltä jonkin biisin sovituksesta niin sitten ollaan erimieltä. Asiaa ei jatketa kämpän ulkopuolella.

nykyään tuntu siltä että muiden onvaikeampi suhtautua asiaa kuin meidän. Meille tämä tilanne ei tuo mitenkään erityisesti ongelmia tms. Korostan kuitenkin sitä että on hyvä kahden kesken sen avioparin käydä tilanne läpi ja tehdä keskinäisiä sopimuksia. Niin kauan että asiat on selvillä, miten homma toimii.

MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
Kailis
19.10.2015 14:59:03

Panetteko riidan poikki?

TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Hippoman
24.11.2015 10:45:36

Ollaan vaimon kanssa juteltu yhteisestä bändistä, mutta aivan helvetin vaikea uskoa, että homma toimisi; molemmat kun olemme hieman kiukutteluun taipuvaisia.

Punkkareihin verrattuna olen virtuoosi, virtuooseihin verrattuna olen punkkari.
arppah8
30.11.2015 13:43:28 (muokattu 30.11.2015 13:43:42)

Meikä soittaa bilepoppoossa jonka basisti ja laulaja ovat aviopari. Hyvin sujuu, no problemos. Rumpali se eniten tässä bändissä neiteilee ja aiheuttaa draamaa :D

Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti