Aihe: Räppäri etsii soittotaitoista bändiä | 1 |
---|
|
Moro! Mulla on 10 vuoden kokemus musiikin tekemisestä ja oon kiinostunu kokeilee uutta ja uskon et tästä tulis kova juttu. Haluaisin tehdä bändin kanssa levyn kokeillen sekoittaa räppeihin rock (steen1 orkestra meno) tai punk (petettyjen puolue meno) henkeä, ja ehkä kokeilla vaikka funkkia. Asun Espoossa joten ois varmaan hyvä tavote saada porukka kasaan pk-seudulta. WHOS WITH ME?? | |
tadvehti: Moro! Mulla on 10 vuoden kokemus musiikin tekemisestä ja oon kiinostunu kokeilee uutta ja uskon et tästä tulis kova juttu. Haluaisin tehdä bändin kanssa levyn kokeillen sekoittaa räppeihin rock (steen1 orkestra meno) tai punk (petettyjen puolue meno) henkeä, ja ehkä kokeilla vaikka funkkia. Asun Espoossa joten ois varmaan hyvä tavote saada porukka kasaan pk-seudulta. WHOS WITH ME?? http://muusikoiden.net/wanted/ Tuolta hakemaan ihmisiiöö tai laitat sinne hakemusta ; ) kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka | |
Ihan vaan kommenttina et hieno kun nykyään halutaan yhdistää räppihommiinkin bändisoittoa eikä sitä tylsää dj:tä tietokoneensa kanssa. Livenäkin paljon kiinnostavampaa kuunneltavaa/katseltavaa kun musat ei tule nauhalta robottimaisella tarkkuudella | Kailis 19.10.2015 14:28:24 (muokattu 19.10.2015 14:29:12) | |
|
nykyään halutaan yhdistää räppihommiinkin bändisoittoa Ihan näppituntumalla sanoisin ettei kovin tuore idea. Muuten olen samaa mieltä, räppi on vähemmän huonoa livebändin kanssa. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. | xerxes 20.10.2015 08:37:26 (muokattu 20.10.2015 08:37:46) | |
|
Kailis: Ihan näppituntumalla sanoisin ettei kovin tuore idea. Muuten olen samaa mieltä, räppi on vähemmän huonoa livebändin kanssa. Pääkköset: https://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4%C3%A4kk%C3%B6set Relax. Prediction is very difficult, especially about the future. | « edellinen sivu | seuraava sivu » | 1 |
---|
|
|