Muusikoiden.net
06.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Räppäri etsii soittotaitoista bändiä
1
tadvehti
25.08.2015 06:50:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!

Mulla on 10 vuoden kokemus musiikin tekemisestä ja oon kiinostunu kokeilee uutta ja uskon et tästä tulis kova juttu. Haluaisin tehdä bändin kanssa levyn kokeillen sekoittaa räppeihin rock (steen1 orkestra meno) tai punk (petettyjen puolue meno) henkeä, ja ehkä kokeilla vaikka funkkia. Asun Espoossa joten ois varmaan hyvä tavote saada porukka kasaan pk-seudulta. WHOS WITH ME??

santakasa
25.08.2015 09:07:55

tadvehti: Moro!

Mulla on 10 vuoden kokemus musiikin tekemisestä ja oon kiinostunu kokeilee uutta ja uskon et tästä tulis kova juttu. Haluaisin tehdä bändin kanssa levyn kokeillen sekoittaa räppeihin rock (steen1 orkestra meno) tai punk (petettyjen puolue meno) henkeä, ja ehkä kokeilla vaikka funkkia. Asun Espoossa joten ois varmaan hyvä tavote saada porukka kasaan pk-seudulta. WHOS WITH ME??

http://muusikoiden.net/wanted/ Tuolta hakemaan ihmisiiöö tai laitat sinne hakemusta ; )

kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
Jkalla
17.10.2015 13:14:52

Ihan vaan kommenttina et hieno kun nykyään halutaan yhdistää räppihommiinkin bändisoittoa eikä sitä tylsää dj:tä tietokoneensa kanssa. Livenäkin paljon kiinnostavampaa kuunneltavaa/katseltavaa kun musat ei tule nauhalta robottimaisella tarkkuudella

Kailis
19.10.2015 14:28:24 (muokattu 19.10.2015 14:29:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nykyään halutaan yhdistää räppihommiinkin bändisoittoa

Ihan näppituntumalla sanoisin ettei kovin tuore idea. Muuten olen samaa mieltä, räppi on vähemmän huonoa livebändin kanssa.

TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
xerxes
20.10.2015 08:37:26 (muokattu 20.10.2015 08:37:46)

Kailis: Ihan näppituntumalla sanoisin ettei kovin tuore idea. Muuten olen samaa mieltä, räppi on vähemmän huonoa livebändin kanssa.

Pääkköset:

https://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4%C3%A4kk%C3%B6set

Relax. Prediction is very difficult, especially about the future.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti