Muusikoiden.net
07.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Etsitään pelikavereita ja treenitilaa edullisesti
1
Suvik18
28.09.2014 15:17:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!

Olen kovan luokan, mutta teknisissä soittotaidoissa vielä minimalismiin nojautuva vallaton muusikko ja taiteilija (teatteri). Palasin Berliinistä viisastuneena ja nyt haluan treenitilan, jossa iskeä rumpuja ja improvisoida yksin tai yhdessä min. 1 x viikossa! Eli halukkaat, eikun mukaan. Mietin jo nauhoituksia, vähintäänkin demoja ihan alusta alkaen, mutta ottakaa nyt ensin yhteyttä ja katsotaan, mitä kukin haluaapi vai alkaako tästä mun sooloilu.

Voin hankkia oman rumpusetin, mutta kyllä talonkin kelpaa näin alkuun!

Sopparista voidaan neuvotella, mutta tämän luokan suportti on merkittävä koko oman hommani tulevaisuuden kannalta! Eli jos sinulla on kotona kellaritiloja, joissa treenata 1-3 kertaa viikossa, kerro heti! saat hyvän tuplana takaisin ja niin,
en ole mikään eilisen teereen tyttö musiikissa eli ei tule mitään hitmusic-only- rämpytystä ;)

Asialla kiire ja soittotarve polttava, eli ota yhteyttä tai anna vinkkiä (huom. edullinen!) missä soitella

kiittäen, kumartaen ja parhain terveisin,

Katariina
catharinahj@gmail.com

emukka
28.09.2014 15:50:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko wanted jotain?

Kailis
30.09.2014 00:40:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin pikaviestiä.

TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti