Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Poikiva orkesteri hakusessa Oulun nurkilta
1
Lavri
08.09.2011 20:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heti alkuun pyytelen anteeksi, jos tämä kirjoitus tulee väärään paikkaan. En minä näistä langoista mitään tiedä. Asiaan kuitenkin: allekirjoittanut hakee bändiä.
 
Itse olen keväällä ylioppilaaksi valmistuva kitaristi - mahdollisesti myös laulaja - Oulun seudulta. Soittokokemusta on kerääntynyt jo pidemmältä aikaa ja tunnen musiikkia laidasta laitaan. Teoriaopintojakin on takana useammalta vuodelta.
 
Ensisijaisesti tähtäimessä olisi pitää hauskaa, mutta olisin valmis omistautumaan bändille pidemmälläkin aikavälillä. Olen avoimin mielin sen suhteen, millaista musiikkia asiastani kiinnostuneet haluavat soittaa. Minä olen valmis koikeilemaan mitä vain, ja suunta varmasti löytyy ajan myötä. Soittajien, tulevien bändikavereideni, tulisi löytyä Pohjois-Pohjanmaan alueelta, siten että treenit ynnä muu toiminta saadaan toimimaan. Oulu lienee paras joka suhteessa.
 
Nyt ei tule muuta oleellista mieleen. Kysykää ihmeessä kaikesta, mikä jäi auki.
Ehdotuksia otetaan vastaan innolla.
 
hullu_ukko
08.09.2011 20:52:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/wanted/
 
Joo.
 
Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «