Muusikoiden.net
03.12.2016

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nettibändi(t)
1
Titan
10.02.2010 20:31:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, tämä on tällainen ajatus, mitä olen kypsytellyt:
(Oikaiskaa, jos tällainen keskustelu on jo, en tiennyt että millä sanalla tätä pitäisi etsiä).

Eli siis, tässä kun nyt eletään tätä modernia informaation aikakautta, olen miettinyt että toimisiko sellainen idea, että minä nyt asuisin täällä näin ja rumpali vaikka Helsingissä, sitten muut jäsenet ovat vaikka..ööö..kiinasta.

Sitten väsättäisiin biisejä.

Tokihan se olisi outoa ja vaatisi älyttömästi sitoutumista/motivaatiota.
Mutta voisiko se toimia?
Onko bändejä jotka näin jo operoivat?

"How in the glorious name of Satan did you manage to do that?" - Professor Hubert Farnsworth
Ojamieli
10.02.2010 20:41:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ainakin youtubessa olen nähnyt sellasen kun virtual guns. kannattaa kattoa

Sir Härö
11.02.2010 09:25:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Titan: Okei, tämä on tällainen ajatus, mitä olen kypsytellyt:
(Oikaiskaa, jos tällainen keskustelu on jo, en tiennyt että millä sanalla tätä pitäisi etsiä).

Eli siis, tässä kun nyt eletään tätä modernia informaation aikakautta, olen miettinyt että toimisiko sellainen idea, että minä nyt asuisin täällä näin ja rumpali vaikka Helsingissä, sitten muut jäsenet ovat vaikka..ööö..kiinasta.

Mutta voisiko se toimia?

Onhan täällä m.netissäkin ainakin yksi moinen projekti käynnissä. Mikäli kaikilla "jäsenillä" ei ole käytettävissä studiota, niin hiukan hankalaa on.

Yhdestä biisistä on rummut nyt saatu nauhoitettua ja varmaan vuoden loppuun mennessä loput instrumentit ;) Eli hitaamman puoleista toimintaa mikäli jäsenet omistavat oikeankin elämän.

If you can't convince them, confuse them
Krister
13.02.2010 14:32:08

Titan: Okei, tämä on tällainen ajatus, mitä olen kypsytellyt:

Mutta voisiko se toimia?

Onhan noita muutama tullut tehtyä aiemmin, tosin ei bändimuodossa vaan yksittäisinä projekteina. Jos haluat tällaisen nettibändin/projektin käynnistää, niin laske miut vahvuuteen.

Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
Cool-guitarist
03.03.2010 15:42:37 (muokattu 03.03.2010 16:45:53)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin myös lähteä kitaristiksi jos musiikki olisi rockia tai punkkia. Yhteyttä voi ottaa pikaviestillä.

Charge
26.03.2010 18:10:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on nyt tällainen proggis päällä, itse värkkäsin omat osuuteni FL studiolla ja sitten saksalainen kitaristi vetää omat osuutensa. Folkmetallia väsäilty. Mietin tässä juri, että pitäiskö ruveta itsekin käyttämään syntikoita eikä FL:ää. Sähköpostilla pelataan, että joo, voivat ne jäsenet olla vaikka ööö...kiinasta. :)

Ihan vipsahtanut.
Johnny Buzz
28.03.2010 12:00:29

Meillä on tällä tavalla toimiva downtempo/ triphop proggis käynnissä. Oikein piristävä työtapa omasta mielestä. Asutaan kylläkin kaikki pk-seudulla, mutta musan tekeminen tapahtuu raitoja lähettelemällä. Pyrkimyksenä on saada ensin kasaan keikan verran matskua ja sitten alkaa vasta treenaaminen.

Homma toimii kyllä oikein hyvin, kun kaikilla on Macit käytössä ja about samat ohjelmistot. Biisejäkin on muutamassa kuukaudessa syntyny kohta kymmenkunta, joskaan ihan valmiita niistä ei ole vielä yksikään. Suosittelen kyllä testaamaan tätä työtapaa, jos vaan osuu sopiva projekti kohdalle.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti