Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Potkut tuli
1 2 3 4 5
rkellu
22.05.2008 18:44:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja moralisoikaa vain minkä kerkeätte, ette te tiedä tilanteen taustoja ja totuuksia sen kummemmin joten ei mua kiinnosta oikeastaan juuri vittuakaan.
 
joten miksi vaikutat olevan niin puolustuskannalla?
 
JCM
22.05.2008 18:45:46 (muokattu 22.05.2008 18:49:52)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henkilökohtaisesti suhtaudun varauksella rock-muusikkoon joka ei osaa vittuilla.
 
Suhtaudut varauksella sitten esim. minuun. Itsehän en edes halua vittuilla.. mutta ehkä haluaisin jos osaisin. Hmm.. :D
 
Nyt vasta hoksasin, että tämä on Kailisin aloittama ketju.. tämä selittää monta asiaa. (-tämä ei sitten ollut vittuilua) ;)
JCM
22.05.2008 18:46:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
En tietenkään ole, vain vahingoniloinen.

 
Vahingoniloisuus on myrkkyä, kaikille.
 
Hyi, en tue moista toimintaa mikä teillä on päällä.
Kailis
22.05.2008 19:30:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vahingoniloisuus on myrkkyä, kaikille.
 
Hyi, en tue moista toimintaa mikä teillä on päällä.

 
Vahingonilo paha, terve vittuilu hyvä. Ja sanotaan Kailiksen aloittama, ei Kailisin =D
 
JCM
22.05.2008 20:05:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vahingonilo paha, terve vittuilu hyvä. Ja sanotaan Kailiksen aloittama, ei Kailisin =D
 
Panis - Panisin
 
Kailis - Kailisin
 
Tärkeintä on: Panisin
 
:D:D::D
sahkuifk
22.05.2008 21:16:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastatkaa nyt hyvät veljet mulle että miksi ihmeessä tyypit menee sellasiin juttuihin missä on joku jonka kanssa ei homma toimi? Jos joskus pyrkisin johonkin bändiin tai projektiin niin ennenkuin soitetaan yhtään mitään, vähintään lärvit tarvii vetää.
 
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
JussiKoo
22.05.2008 23:10:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...vähintään lärvit tarvii vetää.
 
Näin on. Siinä tulee todellinen luonne esille :)
 
JCM
23.05.2008 00:22:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastatkaa nyt hyvät veljet mulle että miksi ihmeessä tyypit menee sellasiin juttuihin missä on joku jonka kanssa ei homma toimi? Jos joskus pyrkisin johonkin bändiin tai projektiin niin ennenkuin soitetaan yhtään mitään, vähintään lärvit tarvii vetää.
 
Nimenomaan näinD:D::D
Teijo K.
23.05.2008 09:55:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastatkaa nyt hyvät veljet mulle että miksi ihmeessä tyypit menee sellasiin juttuihin missä on joku jonka kanssa ei homma toimi? Jos joskus pyrkisin johonkin bändiin tai projektiin niin ennenkuin soitetaan yhtään mitään, vähintään lärvit tarvii vetää.
 
Mä en dokaa. :(
 
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
JCM
23.05.2008 09:58:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en dokaa. :(
 
Eli heti oot poissuljettu vaihtoehto:D:D::D
Simo78
23.05.2008 10:40:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perus kusipäistä touhua.
 
Eli vajoatte samalle tasolle. Tommoselle käytökselle ei mun kirjoissa ole mitään pätevää selitystä.

 
Ei olekaan, mutta eivät varmasti nämä poijat ole ainoita, jotka tuolla tavalla toimii!! Selkäänpuukottaminen taitaapi aika yleistä olla tällä alalla, niin isoissa kuin pienissä ympyröissä. Pari esimerkkiä: HIM:n ja Pätkän teiden eroaminen(treenasivat salaa Kaasun kanssa) ja Destiny´s Child:n parin tytön erottaminen(näkivät videon, missä eivät enää olleetkaan).
 
Zerzy
23.05.2008 14:21:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä oli joku bändi joskus vuosia sitten ja basisti piti erottaa. En oikein edes muista mitä syitä siihen oli, mutta oli se draamaa mennä kertomaan siitä. Nyt jälkeenpäin naurattaa kun miettii tuota aikaa kuinka iso juttu se oli silloin. Eipä siitä bändistä mitään tullut ja muutenkin se oli vähän semmosta se homma.
 
Oltais vaan ja soitettais kun saadaan soittaa.
 
porcupine
29.05.2008 14:24:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, kenkää tuli ns. pilvettömältä taivaalta. Vieläkään tiedä oikeen tarkalleen, mistä johtu, mutta joku "vääränlainen tyyppi" -juttu tais olla. Viitinyt sitä erospostia täikammalla perata ja tutkia kaikkia rivien välejä, kun lopputulos oli kuitenkin, ettei bändin pomo halunnu leikkiä mun kaa, ni mitäs siinä sitten.
 
Nyt ois sitten yks perusrokkirumpali vailla Eels/Lemonheads-tyyppistä bändiä. Reipas meininki kunniaan ja liika puritanismi perseeseen, sano.
 
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Teijo K.
29.05.2008 14:41:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli heti oot poissuljettu vaihtoehto:D:D::D
 
Joo. Kiitollinen saa olla että edes jonnekin kelpuutetaan.
 
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
Siderocks
04.06.2008 01:27:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä vain läpi käymään ja peukut pyllyyn notta tärppää... jos tärppää. :)
 
Ja moralisoikaa vain minkä kerkeätte, ette te tiedä tilanteen taustoja ja totuuksia sen kummemmin joten ei mua kiinnosta oikeastaan juuri vittuakaan.
 
En tietenkään ole, vain vahingoniloinen.

 
Offariks menee osittain, antakee anteeksi:
Taidanpa tuntee sut. Oon muun muassa piirtäny ns. siittimen sun otsaas kun sammuit. Mulla jäi semmonen kuva että oot vaan semmonen reppana, etkä niinkään kusipää, mut ilmeisesti hitleröinnit on joskus ansaittuja ja karma pätee myös hajottamalla kaljapäkkejä. Kannattaa muistaa että Oulussa on pienet piirit bändimeiningeissä...
 
http://www.mikseri.net/wintery
ANtTIKRISTUS
04.06.2008 06:38:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Offariks menee osittain, antakee anteeksi:
Taidanpa tuntee sut. Oon muun muassa piirtäny ns. siittimen sun otsaas kun sammuit. Mulla jäi semmonen kuva että oot vaan semmonen reppana, etkä niinkään kusipää, mut ilmeisesti hitleröinnit on joskus ansaittuja ja karma pätee myös hajottamalla kaljapäkkejä. Kannattaa muistaa että Oulussa on pienet piirit bändimeiningeissä...

 
Perhana, sepä sattui. Meikän naamaan on vain piirrelty sen verta monta kertaa teiniaikoina, etten osaa yhdistää tapausta... tapauksesta on varmaan aikaa? ;D
 
ps. ei mua vieläkään huoleta yhtään tämä tapaus, edes vaikka "kärähtäisi". Mutta ei se tarkoita, että tapa on suositeltava, koittakaahan kaikki muut vaan hoitaa ihan iisisti ristiriidat...
 
Bablo
07.06.2008 06:20:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=xpI9GITIBUU
 
Tässäpä vähän tunnelmia teille potkituille. Ittekki kyllä tullu heitetyksi bändistä, mutta se oli kyllä hieman oma vika. Toivottavasti video piristää.
 
Tärkeintä on, ettei tee virheitä elämässä.
JussiKoo
07.06.2008 22:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ps. ei mua vieläkään huoleta yhtään tämä tapaus, edes vaikka "kärähtäisi"...
 
Nythän joku on jo siitä kysellyt teidän demo-sivulla...
 
http://www.mikseri.net/artists/?id=55001
 
ANtTIKRISTUS
08.06.2008 11:19:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nythän joku on jo siitä kysellyt teidän demo-sivulla...
 
http://www.mikseri.net/artists/?id=55001

 
Ei enää ole mitään ongelmaa, koska alan nostaan tässä kuussa duunista liksaa ja voin ostella lisäkamoja pikapuoliin. Loppu hyvin kaikki hyvin, ainakin meikäläisen kannalta. ;D
 
Oli hauska seurata tätä keskustelua, aika moni yritti jotain piilovittuilua (mm tuo ressukkajuttu), taikka olisi tehnyt mieli laittaa muuten kapuloita rattaisiin. YOU FAIL! :)
 
Kailis
08.06.2008 17:53:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisää henkilökohtaisuuksia areenalle, tää on kivaa!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «