Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MySpace-sivut
1 2 3 4 5 644 45 46 47 48
Chemo
16.05.2006 21:25:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt teillä on yksi fanitarjokas :)
 
Teilläkin on yksi lisää =)
 
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
rikhard/blow
17.05.2006 11:20:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän sivut täällä: http://www.myspace.com/soulstab
 
Frendejä on kertynyt jo aika tavalla.
 
Musatyylin kuvaus: "Tom Jones meets the Rolling Stones in Detroit". Tai lyhyesti Soul n' Roll.

 
Jahas teillä on fanina itse Sir Tom Jones. Mikä juttu tämä myspace edes on? Tuonnehan voi kuka tahansa perustaa kenen tahansa nimellä sivuston. En ainakaan usko että itse tomppa surffailee faniutumassa bändeille netissä. Sen tiedän että Neil Youngilla on jonkin asteen virallinen sivusto (siis joku neilin kontaktipiirissä pitää yllä sivustoa), mutta olisikohan useimmat muut tuollaisista kuuluisista artisteista feikkejä myspacessa. Vaikuttaa ainakin tosi epäilyttävälstä koko homma.
 
Feggy
17.05.2006 11:32:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahas teillä on fanina itse Sir Tom Jones. Mikä juttu tämä myspace edes on? Tuonnehan voi kuka tahansa perustaa kenen tahansa nimellä sivuston. En ainakaan usko että itse tomppa surffailee faniutumassa bändeille netissä. Sen tiedän että Neil Youngilla on jonkin asteen virallinen sivusto (siis joku neilin kontaktipiirissä pitää yllä sivustoa), mutta olisikohan useimmat muut tuollaisista kuuluisista artisteista feikkejä myspacessa. Vaikuttaa ainakin tosi epäilyttävälstä koko homma.
 
Totta kai ne on feikkejä. Hömppää tuo on, mutta ihan näpsästi sitä kautta löytää uusia artisteja ja saa musiikilleen kuulijoita.
 
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä" - Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia
Pieni rumpalipoika
17.05.2006 12:22:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika harva isomman mittakaavan bändi varmaan ylläpitää nettisivujaankaan...
 
Ja jep. On tota Fokkerin Ep:tä Myspacen ansiostakin myyty käsittääkseni jonkin verran. Ostakee tekin, et pysyy listoilla! Hoho.
 
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Johnny Buzz
17.05.2006 12:45:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta kai ne on feikkejä. Hömppää tuo on, mutta ihan näpsästi sitä kautta löytää uusia artisteja ja saa musiikilleen kuulijoita.
 
Jeps, juuri näin. Itse asiassa tuo Hellacoptersin kitaristi Robert Dahlqvist on ihan oikeasti se jamppa.
rikhard/blow
17.05.2006 13:01:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeps, juuri näin. Itse asiassa tuo Hellacoptersin kitaristi Robert Dahlqvist on ihan oikeasti se jamppa.
 
Niinpä. Koska tuo feikkiys ei ole niin itsestäänselvää, niin luulisin, että joidenkin isompien nimien ja heidän levy-yhtiöiden mielestä kyseessä ei ole ollenkaan ok juttu. Niillehän se voi olla, jotka oikeasti käyttävät sivustoa promootioon.
 
Numbie
17.05.2006 13:43:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinpä. Koska tuo feikkiys ei ole niin itsestäänselvää, niin luulisin, että joidenkin isompien nimien ja heidän levy-yhtiöiden mielestä kyseessä ei ole ollenkaan ok juttu. Niillehän se voi olla, jotka oikeasti käyttävät sivustoa promootioon.
 
Monilla sivuillahan mainitaan, että kyseessä on nimenomaan fanisivu. Ei tuo ole mielestäni sen epäilyttävämpää touhua kuin normaalin fanisivunkaan perustaminen.
 
Angus
17.05.2006 14:47:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ZZ Top ainakin oli juuri kauheata "taistelua" käynyt saadakseen ZZ Top nimen itselleen tuolta myspacesta, nyt ovat sen saaneet sitten ja ihan virallinen on tuo heidän myspace-sivustonsa. Tiedä sitten ketä niitä päivittelee, mutta faniutuivat ainakin meidän bändille ;)
 
Fast Remedy Good Time Rock 'N' Roll
rikhard/blow
17.05.2006 15:02:06 (muokattu 17.05.2006 15:03:37)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monilla sivuillahan mainitaan, että kyseessä on nimenomaan fanisivu. Ei tuo ole mielestäni sen epäilyttävämpää touhua kuin normaalin fanisivunkaan perustaminen.
 
Joo no eipä tästä minun puolesta sen enempää. Minua vaan ärsyttää netissä tuollainen mahdollisuus henkilösuojan loukaukksiin. Koska sitähän se on jos joku kirjautuu sivustolle jonkun toisen oikeasti elävän ihmisen nimellä, eikä anna selvästi ymmärtää, että kyseessä on esim. henkilön fani. Fanisivut erikseen. Tässä tarkoitan kirjautumistunnuksia.
 
aziztcf
17.05.2006 18:06:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo no eipä tästä minun puolesta sen enempää. Minua vaan ärsyttää netissä tuollainen mahdollisuus henkilösuojan loukaukksiin. Koska sitähän se on jos joku kirjautuu sivustolle jonkun toisen oikeasti elävän ihmisen nimellä, eikä anna selvästi ymmärtää, että kyseessä on esim. henkilön fani. Fanisivut erikseen. Tässä tarkoitan kirjautumistunnuksia.
 
http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=51390
 
Jumalauta, onko mua taas kusetettu?!
 
The truth ain't easy.
Jake.e
19.05.2006 15:40:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole vielä tajunnut tuota systeemiä. Pitäis tutkia varmaan illemmalla kunnolla.
 
I keep the bible in a pool of blood So that none of its lies can affect me
aleksi
19.05.2006 15:58:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä palvelu, jolla pystyy verkottumaan ulkamaisten sekä kotimaisten bändien ja fanien kanssa paljon aikaisempaa helpommin. Uutta hyvää musiikkia voi löytää jopa päivittäin. Mukava myös nähdä, että suuremmatkin bändit ovat alkaneet julkaista biisejään myös Myspacessa.
 
"Used to be in love, when I was a king."
Guitarist
20.05.2006 01:33:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.myspace.com/naivmusic
 
otto_t
20.05.2006 04:00:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No pistetään listan jatkoksi:
 
www.myspace.com/clayskinmusic
 
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!   |   www.clayskin.com
Teijo K.
20.05.2006 10:35:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuollainen sivusto kuinka vaikea rakentaa? Voisi kanssa tuolle Alkuperäiskokoonpanolle pykätä tuonne sivuston jos siihen ei vaadita insinörtin koulutusta.
 
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
Johnny Buzz
20.05.2006 10:58:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuollainen sivusto kuinka vaikea rakentaa? Voisi kanssa tuolle Alkuperäiskokoonpanolle pykätä tuonne sivuston jos siihen ei vaadita insinörtin koulutusta.
 
Ihan yhtä helppoa tuon sivun perustaminen on kuin esim. Mikseri-projektin aloittaminen. Sinne vaan!
Kaneli
22.05.2006 17:08:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://myspace.com/oldschoolblast
http://myspace.com/arestia1
 
Minun ja nimimerkki Kanelin produktiot. Olkaas hyvä :). Kommentteja, kiitos!

 
Katselkaapas ihmeessä.
 
asdfsdf
Numbie
23.05.2006 00:10:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä löytynyt niin helvetisti hyvää, uutta musaa tuolta että kaikkee ei kerkee kuuntelemaankaan.
 
Olli.M
23.05.2006 10:01:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.myspace.com/telescopeband1
 
I may go far if, I smash my guitar
Boyakasha
23.05.2006 10:33:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.myspace.com/sonicrootsband
 
Vastakkaisasettelun aika on ohi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 644 45 46 47 48

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «