Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kimppakeikkoja - deitti palvelu bändeille
1
cosmob83
23.04.2006 23:53:27 (muokattu 23.04.2006 23:55:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mietinpä tässä vain, että oletteko kenties törmänneet jossakin tai olisi aihetta kehitellä tämmöistä bändien deitti palvelua? Lähinnä ajatellen kimppakeikkoja. Se kun on rafloille helpommin tarjota kolmea tuntematonta bändiä kuin yhtä koko illaksi, plus ei tarvitse vetää niin hiton pitkiä settejä. Lähinnä ajattelin joskos samantyylistä musiikkia soittelevat bändit kerääntyisi yhteen. Onko tässä mitään ideaa? Karjukaa? Kommentoikaa? Yskikää? Sanokaa nyt jotakin?
 
Edit: voipihan tämä nyt vaikka tarkoittaa kimppakiertueita joihin yhdellä bändillä ei välttämättä olisi resursseja?
 
leka
23.04.2006 23:56:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=27&t=37928
 
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
cosmob83
24.04.2006 00:01:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkoitus siis deittipalvelu. Bändit löytävät toisensa ja itse sumplivat keikkansa.
 
leka
24.04.2006 11:41:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkoitus siis deittipalvelu. Bändit löytävät toisensa ja itse sumplivat keikkansa.
 
Sehän on juuri tuon Operaation idea
 
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Bugsy Boy
28.09.2020 14:57:47 (muokattu 28.09.2020 14:58:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aye!
 
Varmaan todella järkevää kirjoittaa 14 vuotta vanhaan threadiin ;D mutta pistänpä silti siltä varalta, että joku etsii kimppakeikkoihin liittyvää matskua foorumilta (eikä muita threadeja näyttänyt löytyvän):
 
Mun ja kaverin 3 vuotta sitten perustama "Kimppakeikkoja bändeille" -FB ryhmä toimii just tässä tarkoituksessa, eli helpompi tarjota koko illan pakettia baareille kuin yhtä tuntematonta bändiä. Varsinkin jos ei omassa kotikaupungissa soitella. Ei maksa mitään ja tällä hetkellä vähän alle 800 jäsentä kasassa! Itsekin ollaan tätä kautta saatu keikkoja tulille. Suosittelen.
 
https://www.facebook.com/groups/kimppakeikat
 
Sláinte
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «