Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten liitän vahvistimen stereoihin?
1 2
poppamies
22.07.2003 07:21:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan siitä kärähtämisaiheesta niin ei mulla ole ikinä mitää kärvähtäny, enkä mä tiedä saako tällä tavalla mitään vastaavaa aikaseksikaan....
 
Aivan. Niin kauan kun otat sen signaalin kitaravahvistimen kuulokeliitännästä niin ei voi tapahtua mitään peruuttamatonta. Kokeile vapaasti.
Muistelinkin tässä erään toisenlaisen tapauksen. Soittelin aikojen alussa Fender Precision bassolla 70-luvun alusta. Sitten pikkupojat ("Teemu ja ne")päätti kokeilla kitaransoittoa. Olin vienyt muut kamat pois mutta kämpällä lojui Carlsbro'n nuppi. Pojat ovat melko kekseliäitä. Kaiuttimia ei ollut mailla eikä halmeilla, mutta löysivät kitarapiuhan ja lykkäsivät sen nupin toiseen KAIUTILÄHTÖÖN, ja ei kun virta päälle. No eihän se voinut loppua kuin yhdellä tavalla. Pressarista paloi mikki.
 
"G-strings are for strippers"
k...
05.08.2003 02:27:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aiheeseen liittyvä kysymys..
 
Tietääkö kukaan liikettä mistä sais plugin millä vois muuttaa piuhan stereo äänen monoks?
 
Plugi-mallilla ei niin väliä sillä tossa mun piuhassa on niin monta välikappaletta että RCA käy tai sitte se mikä sopii noihin äänikortteihi ja sit se paksumpiki mikä menee toho vahvariin.
 
Mulla on kitara kytkettynä tietokoneeseen ja jos sitä kautta (vahvarin line-outista) rämpyttelee ni soitto kuuluu vaan toisesta kuulokkeesta..
 
Voihan nuo kuulokkeet tietysti aina repiä irti koneesta sillon ku soittaa kitaraa että saa ne vahvariin kiinni (jos siis haluu ettei muut häiriinny soitosta) mutta kun ei sitä jaksas tehä kokoajan ja ku pitäs mp3:ia opetella soittaa ni hommast ei tuu mitää.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «