Muusikoiden.net
12.12.2018

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kädestä pitäen koulutusta tarvitaan Espoossa
1
TeroE
19.03.2018 21:57:17 (muokattu 20.03.2018 08:30:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen analogisen ajan harrastajasoittelija ja innostuin ajatuksesta tehdä itse omalle tietokoneelle analogisen kuuloista, mutta moderneilla välineillä tehtyä musiikkia. Tarvitsen asiassa käytännön opetusta ihan paikan päällä Espoossa. Maksan tietenkin opetuksesta.

Tavoitteena on tehdä 70-luvun funkin kaltaisia moniraitanauhoituksia omalle koneelle. Vanhoja musiikkivälineitä on Peveyn vahvistin ja kaiutin, Ibanezin basso, Fenderin kitara, piano ja akustisia kitaroita.

Uusia välineitä ovat tuore Windows 10 läppäri + irtolevy + iso näyttö. Steinbergin UR22 mkII äänikortti, M-audion Code49 midisoitin, ihan hyvä mikrofoni, kuulokkeita ja kehnot aktiivikaiuttimet.

Laitteiden mukana tulleita softeja ovat mm. Cubase LE AI Elements 9, VIP 32 ja 64 bit, Code 49 Preset Editor.

Uskoisin, että ongelmani ovat aivan perusasioita, pelkästään laitteiden ja softien setuppien kanssa olen ollut pulassa, vaikka monesta asiasta verkosta löytyykin opetusvideoita.

Mikäli laitteet ja softat ovat sinulle tuttuja ja olet valmis tulemaan maksua vastaan pari kertaa Espooseen neuvomaan, vastaile niin sovitaan aika. Minulle sopii melkein mikä tahansa aika, kun olen päivät kotona.

TeroE
21.03.2018 18:33:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TeroE: Olen analogisen ajan harrastajasoittelija ja innostuin ajatuksesta tehdä itse omalle tietokoneelle analogisen kuuloista, mutta moderneilla välineillä tehtyä musiikkia. Tarvitsen asiassa käytännön opetusta ihan paikan päällä Espoossa. Maksan tietenkin opetuksesta...

Vastaan omaan kirjoitukseeni kun en ole saanut vastauksia. Oletan, että kaikilla on ollut alussa vaikeuksia uusien laitteiden ja ohjelmistojen kanssa, joten selvennän vielä:
- jos olet kertaalleen säheltänyt vastaavan kokoonpanon kuntoon, olet tervetullut säheltämään sen toiseen kertaan
- jos jotain laitteita tai softaa puuttuu, hankin tarvittavat
- soiton opetusta en tarvitse, riittää, että soittimilla saa tehtyä päällekkäisiä, moniraitaisia nauhoituksia.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti