Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sähkökitara aloittelijalle
1
Aitta
11.08.2015 08:30:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miehelle olen hankkimassa synttärilahjaksi sähkökitarat. Koska kotiäidin tuloilla ei kalliita ostella olen katsonut käytettyjä. Osaisiko joku sanoa onko minun valkkaamista vaihtoehdoista mihinkään.
 
Ja koska olen aloittelija myös älypuhelimen kanssa en osaakaan lisätä tähän linkkiä :-( Jos jollain on aikaa niin mielessä on www.kuopionkirppari.fi sivulta joko 80euron falcon ja perheen vahvari tai valkoinen 100euron perheen kitara ja vahvari.
 
Mies on akustista jonkin verran näppäintä, mutta sähkökitarat ei ole koskenut kohta parinkymmenen vuoteen. Perusteet osaa, mutta halu oisopetella.
 
Kiitos jos joku jaksaa vaivautua avittamaan
 
Numb
11.08.2015 08:45:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos noista pitää valita, niin se valkoinen Peavey. Saattaa olla tuolla hinnalla aivan kelpoisa setti. Falconia varoisin: saattaa olla ok, mutta saattaa olla myös esine, joka näyttää kitaralta, mutta jolla ei kuitenkaan voi millään järkevällä tavalla soittaa.
 
Jos on mahdollista panostaa n. 250 euroa, saa jo aika takuuvarmaa tavaraa, kuten vaikkapa Yamaha Pacifica -kitaran, esim http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1032407Hinta/laatu -suhden on erinomainen. Tai Squier -kitarat, jotka myös hintaansa ok. Vahvistimeksi pieni Vox tai Roland.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «