Muusikoiden.net
03.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Reaper/Noavtion launchkey ongelma
1
Ipanapa
20.11.2014 20:59:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei.

Sain kamulta lainaan Novationin Launchkey 61 master kiipparin, jota näköjään soitellaan DAW:lla.
Katsoin ohjeiden mukaan että olen laittanut ''Launchkey 61'' päälle MIDI laitteista, luonut uuden raidan jonka input on MIDI: Launchkey, line 1 ja pistänyt siihen Reaperissa valmiina olevan plugarin (ReaSynth).
Record arm/disarm on klikattu, muttei mitään kuulu. Näen kyllä soittoni trackin punaisena pakkina, muttei mitään kuulu?
Ööh, eikö minulla ole sitten oikea ulostulo valittuna?
Osaisiko joku auttaa :D ?

Niin siis pääasiallisesti tarkoituksena olisi kuulla se oma soitanta, koko härpäke (launchkey) toimisi pianonsoiton harjoitteluna kämpillä.

(En tiedä pitäiskö tän olla kiippari osiossa, koen enemmänkin aloittelun olevan tässä läsnä)

ferodoz
21.11.2014 00:31:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ipanapa: Hei.

Sain kamulta lainaan Novationin Launchkey 61 master kiipparin, jota näköjään soitellaan DAW:lla.
Katsoin ohjeiden mukaan että olen laittanut ''Launchkey 61'' päälle MIDI laitteista, luonut uuden raidan jonka input on MIDI: Launchkey, line 1 ja pistänyt siihen Reaperissa valmiina olevan plugarin (ReaSynth).
Record arm/disarm on klikattu, muttei mitään kuulu. Näen kyllä soittoni trackin punaisena pakkina, muttei mitään kuulu?
Ööh, eikö minulla ole sitten oikea ulostulo valittuna?
Osaisiko joku auttaa :D ?

Niin siis pääasiallisesti tarkoituksena olisi kuulla se oma soitanta, koko härpäke (launchkey) toimisi pianonsoiton harjoitteluna kämpillä.

(En tiedä pitäiskö tän olla kiippari osiossa, koen enemmänkin aloittelun olevan tässä läsnä)

Siis nouseeko mittaristossa tasot vai ei? Lähetään vaikka sen kautta purkamaan.

Just a face in the crowd.
markus16
21.11.2014 14:10:28

Oletko painanut monitoroinnin päälle ko. kanavalta? Se play-nappi muistaakseni reaperissa.

Meadow: söi immersiota aika pahasti ku ainoat vaihtoehdot on olla jeesus kristus tai pieksämäen mukavin mies
Ipanapa
24.11.2014 16:47:28 (muokattu 24.11.2014 16:51:41)

ferodoz: Siis nouseeko mittaristossa tasot vai ei? Lähetään vaikka sen kautta purkamaan.

markus16: Oletko painanut monitoroinnin päälle ko. kanavalta? Se play-nappi muistaakseni reaperissa.

Oho pentele, olinpas taas puusilmä.
En ollut huomannut tuota monitorointipainiketta trackin raitamikserissä (vai mikä lie onkaan).
Nyt kaikki toimii mallikkaasti, kiitos kuitenkin vinkeistä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti