Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: missä? miten ? hä? Tampere / Vammala
1
yamborg
01.09.2014 17:59:02 (muokattu 01.09.2014 19:56:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisin oppia soittamaan klarinettia. Soitin minulla on ollut jo vuoden ja oon siihen töräytelly ajoittain ja kirjastosta lainatun kirjan kanssa yrittänyt opetella. Onko millaisia mahdollisuuksia soiton opiskeluun joko Tampereella tai Vammalassa? Yksityistunnit on opiskelijabudjetilla hieman tuuheita. Onko mitään mahdollisuuksia ryhmäopiskeluun tms.?
 
arska72
06.09.2014 18:10:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yamborg: Haluaisin oppia soittamaan klarinettia. Soitin minulla on ollut jo vuoden ja oon siihen töräytelly ajoittain ja kirjastosta lainatun kirjan kanssa yrittänyt opetella. Onko millaisia mahdollisuuksia soiton opiskeluun joko Tampereella tai Vammalassa? Yksityistunnit on opiskelijabudjetilla hieman tuuheita. Onko mitään mahdollisuuksia ryhmäopiskeluun tms.?
Oletko katsonut Kansanopiston kursseja?Ne sopivat ainakin jokaisen rahapussille.
En tiedä onko juuri klarinetille siellä,mutta niin monenlaisia soittimia voi kuitenkin siellä opiskella että kannattaa tarkistaa.Opiston kurssivihkonen on jaettu jokaiseen postilaatikkoon ja varmaan netistäkin on apua.
 
Terve ruumis ei työtä kaipaa ja sairas ei voi tehdä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «