Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ipad kiinni PSR-S950:een.
1
jarmo.olavi
30.03.2014 20:07:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähinnä leikkimistä ja kokeilua varten tämmöinen saunasoittaja kyselee,että pitääkö ipadiin hommata maksullinen softa ja usb-midi liittimet ja piuhat,ennenkuin homma alkaa pelittää?saako myös oman näytön siirrettyä Ipadiin?olisihan se isompi.Ja mitähän kaikkea näin alkuun voisi tehdä?Ollaan vasta alkutekijöissä.
 
lmfjuv3
18.01.2015 22:57:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokohan olet ongelman ratkaissut....
 
Minulla on samat vermeet, ja sama ongelma, eli PSR 950 ja iPad Air2, varsin tuore tuo iPadi. Nykyisen ymmärtämykseni tarvitaan iPadin päähän maksullinen Camera Connection Kit (olisiko noin 30 € luokkaa), jonka toisessa päässä on sitten normaalin USB-liittimen paikka. Sen jälkeen pitää vielä ostaa USB-USB liitäntänjohto, jonka toinen pää kytketään tuohon camera connection kitin USB-liittimen paikkaan ja toinen pää (neliskulmainen, USB Host liitäntä) 950 soittimeen. Tuo USB-USB johtokin maksaa varmaan jotain, mutta ei ehkä niin paljon kuin iPadin pää. Näin olen asian ohjeista ymmärtänyt, jos oikein ymmärsin.
 
Toinen vaihtoehto saattaisi olla kytkeä WLAN adaptori 950 soittimeen, ja saada näin WLAN-yhteys iPadille. Adaptorin hintaa en tiedä, kuvittelisin että parillakympillä voisi saada.
 
Itse ajattelin kuitenkin kokeilla tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, lähiaikoina...
 
Juke
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «