Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Interface, tietokone ongelma
1
_terve
30.03.2014 18:54:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on jo kauemman aikaa ollut tälläistä samanlaista ongelmaa tietsikan ja interfacen kohdalla (Line 6 TonePort Ux2) Kun käytän äänikorttia ja olen vaikka youtubessa, niin aivan yhtäkkiä, kaikki äänet häviää, mitään ei kuulu, video ei pyöri kunnolla, välillä saattaa pätkiä. Sen jälkeen avaan Spotifyn, mitään ei kuulu, ei pysty toistamaan, samaten koneen media playerin omat musiikit/musiikkinäytteet eivät toimi, yleensä siinä kohtaa kun yritän niitä laittaa päälle niin kone tilttaa. Ainut mikä taitaa kuulua on Reaperin sisäiset waw projektit, en tiedä miksi. Sitten.. kun vaikka youtube on päällä ja vaihdan äänikortin esim. soundmaxiin, niin video ja ääni lähtee VÄLITTÖMÄSTI käyntiin ja kaikki toimii, myös spotify.
 
Missä voisi olla vika? Äänikortti? Tietokone? Ajurit? Joku tuttuni veikkasi emolevyn taka usb portteja, mutta olen usbi kohtaakin monta kertaa vaihtanut ja sama homma koko ajan. Tätä ei tapahdu jatkuvasti. Viimeksi eilen illalla ja taisi olla viikko sitä ennen.
 
Ja kun tämä tapahtuu niin mikään muu ei auta kun Windowsin uudelleen käynnistys.
 
Marshallga
04.05.2014 16:51:45 (muokattu 04.05.2014 16:51:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajureita päivittäisin ihan ensiksi. Itelläni oli vähän samankaltaista ongelmaa M-Audio Fast Track Pron kanssa. Ääni pätki, hävisi ja kuului silloin kun halusi, sekä viive oli jotain käsittämätöntä. Uusimmat ajurit sisään ja kaikki toimii moitteetta.
 
"Support music, not rumors."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «