Muusikoiden.net
04.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: fender fuse
1
marko2000
30.01.2013 18:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haluaisin apua, kun en pysty kirjautumaan fender fuse tiliilleni. olen sinne kirjautunut, ja salasana + käyttötunnus on koneen muistissa. mutta he ilmoittavat että ne ovat väärät!!?? olen jo niin epätoivoinen, että kone lentää ikkunasta! ja vaikka yritän muuttaa tai vaihtaa mainittuja tietoja ei sitä hyväksytä?? ja mitään neuvoja /apuja ei sivulta saa! miten pääsisin hyödyntämään mustangin luvattua ohjelmaa?? en ymmärrä mitä tarkoittaa tilin olevan erillinen kuin muut tilini? ostinko paskaa, vai miksi se on tehty niin hankalaksi? maalaisjärki ei auta. toivottavasti joku teistä voisi auttaa?? olen pyytänyt uutta salasanaakin, mutta kun olen sen kerran saanut, niin en saa sitä uudestaan! apuva!

EspiStudio
06.02.2013 22:00:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

marko2000: haluaisin apua, kun en pysty kirjautumaan fender fuse tiliilleni. olen sinne kirjautunut, ja salasana + käyttötunnus on koneen muistissa. mutta he ilmoittavat että ne ovat väärät!!?? olen jo niin epätoivoinen, että kone lentää ikkunasta! ja vaikka yritän muuttaa tai vaihtaa mainittuja tietoja ei sitä hyväksytä?? ja mitään neuvoja /apuja ei sivulta saa! miten pääsisin hyödyntämään mustangin luvattua ohjelmaa?? en ymmärrä mitä tarkoittaa tilin olevan erillinen kuin muut tilini? ostinko paskaa, vai miksi se on tehty niin hankalaksi? maalaisjärki ei auta. toivottavasti joku teistä voisi auttaa?? olen pyytänyt uutta salasanaakin, mutta kun olen sen kerran saanut, niin en saa sitä uudestaan! apuva!

Tuossahan on oltava siis foorumiin ja fuselle oma tunnari.
Itsellä ei ole mitään ongelmia ollut fusen / Mustang 1 kaapin kanssa.
tuosta linkistä saat kyllä sen salasanasi resetoitua jos sen olet unohtanut ja yleensä tehnyt.
https://fuse.fender.com/lost.php

Tai sitten rekisteröit tunnuksen.
https://fuse.fender.com/register.php?redirect=bG9zdC5waHA%3D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti