Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jammailuseuraa Helsingistä
1
maxz
22.12.2012 17:27:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi

Mä oon 24-vuotias mies Helsingistä ja oon ollu vuosina 2000-2005 pop&jazz konservatoriossa ja opinnu siellä musiikinteoriaa sekä pianon, klarinetin ja saksofonin soittoa.

Sittemmin on jääny soittaminen vähemmälle ja viime aikoina vaan muutamia satunnaisia kertoja soittanu yhdessä jonkun kanssa.

Nyt on alkanut kiinnostaa taas soittaminen ja ois kiva löytää Helsingistä jotain porukkaa jonka kans vois jammailla, mä tunnen jazz standardeja ihan kohtuullisesti, esim cantaloupe island ja blue bossa ja satin doll tuttuja ja tykkäisin soittaa improvisaatiota klarinetilla ja saksofonilla. Pianolla osaan soittaa sointuja ja ihan hyvin soitan myös korvakuulolta.

En ole mitenkään erityisen hyvä soittaja, mutta rakastan musiikkia ja olen sosiaalinen ja positiivinen ja rento ja yhdessä soittaminen on mun mielest tosi kivaa :)

Siistiä ois jos vaikka löytyis joku joka soittaa pianolla jotain taustaa ja mä voisin vetää siihen saksofonilla improa päälle, tai vois soittaa kans ihan nuotista vaik duettoa.

Jos siis joku voisi kertoa mulle mistä mä löytäisin tällasta porukkaa niin olisin hyvin kiitollinen :)

Jeszse
22.12.2012 18:12:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/wanted/

RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti