Muusikoiden.net
06.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EPn tekeminen
1
Mckasuaali
21.06.2012 21:03:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Olen tekemässä ensimmäistä levyäni omakustanteena. Ajattelin kysellä, että tietäisikö joku sivuja joista voisin tilata tyhjiä levyjä luotettavasti ja suht halvalla? Mitä copyright juttuja mun pitää laittaa niitte levyjen kantee, ja mistä tiedän/saan sellasii :/ Ja millä taval saisin ne copyrightit ja artisti nimen levyn kantee mahdollisimman halvalla tavalla?

oksatboys
23.06.2012 17:03:21

Jos teet kotipolttosia levyjä ja ne sisältää vain omaa musaa, niin tartte mitää teston leimoja. Teoston sivuilla on sitten kerrottu kuinka homma menee virallisesti.

"Makkara ilahduttaa, kun se on niin perkeleen hyvää." -vvaltsu
Jeszse
23.06.2012 18:07:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mckasuaali: Hei! Olen tekemässä ensimmäistä levyäni omakustanteena. Ajattelin kysellä, että tietäisikö joku sivuja joista voisin tilata tyhjiä levyjä luotettavasti ja suht halvalla? Mitä copyright juttuja mun pitää laittaa niitte levyjen kantee, ja mistä tiedän/saan sellasii :/ Ja millä taval saisin ne copyrightit ja artisti nimen levyn kantee mahdollisimman halvalla tavalla?

Nierleltä tilasin ite tyhjät printattavat levyt ja kotelot bändin ekalle demolle. Ei mitään teostoleimoja tai mitään muutakaan lätkitty mihinkään, poltettii levyt ite ja printattiin kannet ja levyjen pinnat kotona. Sata levyä ja niille kotelot tais maksaa joku vajaa 60e.

http://www.nierle.com/

Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
Matti
25.06.2012 14:26:31

nierleltä niitä ihan kaikkein halvimpia vaihtoehtoja ei sitten kannata ottaa. kotelot hajoavat käsiin ja levyt eivät soi millään soittimilla

Mckasuaali
25.06.2012 21:42:23

Kiitos todella paljon vastauksista!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti