Muusikoiden.net
05.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitara opettaja haussa
1
lordijokke
29.05.2012 22:11:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin elikkä etsisin mukavaa ja asiansa osaavaa opettajaa helsingin keskustan alueelta. Soittoa mulla on takana 2v, eli jotain osaan. mutta aika nuubi vielä oon

asd
Jeszse
30.05.2012 17:28:30 (muokattu 30.05.2012 17:28:48)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.tauko.com/opettajat.php

e: Eiku vittu, sehän oli Espoossa.

Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
weelie
31.05.2012 10:11:27 (muokattu 31.05.2012 10:11:39)

Musiikkiliikkeiden ilmoitustauluilta voi löytyä. Entä onko Wanted palstalla joitain?

Omat opettajat ei kyllä ole Helsingin keskustassa olleet, vaikka itse siellä asunkin. Joten olen matkannut Vantaalle, Pohjois-Haagaan, Käpylään, Hakaniemeen, ... ja työväenopistokursseille Ruoholahteen, Kallioon ja Leppävaaraan.

http://pickingjjcale.blogspot.com/
nisumaka
01.06.2012 09:08:13 (muokattu 01.06.2012 09:09:48)

Selvitäpä syksyllä alkavat työväen opistojen kitarakurssit. Niistä voisi löytyä sinulle myös hyvää opintietä. Tosin niille on varmaan aikamoinen tunku. Sitten on Vallilassa Musiikkikoulu Groove. Onko tämän ihan pakko olla keskustassa? Kyllähän Helsingissä liikkuu julkisilla ihan helposti Töölö-Keskusta-Kallio-akselilla. Mun pointtini on sellainen, että kitaraopettaja=soittimen opettaja. Musiikki = teoriaa ja käytäntöä,joten noissa oppilaitoksissa saisit opetusta myös instrumenttiriippumattomasti, jota tulet ihan kohta tarvitsemaan.

lordijokke
02.06.2012 12:57:31

nisumaka: Selvitäpä syksyllä alkavat työväen opistojen kitarakurssit. Niistä voisi löytyä sinulle myös hyvää opintietä. Tosin niille on varmaan aikamoinen tunku. Sitten on Vallilassa Musiikkikoulu Groove. Onko tämän ihan pakko olla keskustassa? Kyllähän Helsingissä liikkuu julkisilla ihan helposti Töölö-Keskusta-Kallio-akselilla. Mun pointtini on sellainen, että kitaraopettaja=soittimen opettaja. Musiikki = teoriaa ja käytäntöä,joten noissa oppilaitoksissa saisit opetusta myös instrumenttiriippumattomasti, jota tulet ihan kohta tarvitsemaan.

ei ole pakko olla ihan keskustassa mutta 10 kilometrin säteellä silleen että pyörällä pääsee

asd
nisumaka
03.06.2012 09:40:25

Tonne, suosittelen. http://www.musiikkikoulugroove.fi/ Sieltä saat hyvä opinto-ohjelman esimerkiksi ensimmäiseksi vuodeksi. Sitten mieti, jatkatko tuolla, vai jossain muualla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti