Muusikoiden.net
09.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Äänikortti + softa multi-track äänitysongelma
1
Edie
14.05.2012 00:18:12 (muokattu 14.05.2012 18:58:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjes!

Päätin nyt tulla kysymään viisaammilta ihmisiltä kun mulla on ongelma softan ja äänikortin kanssa. Eli siis mulla on yamaha audiogram 3 äänikortti ja siinä pitäisi olla 2 kanavaa maalaisjärjen mukaan, kun on 2 sisääntuloa ja 2 säätönappulaa.

Softana toimii Reaper. Kun lyön kortin kiinni koneeseen. Olen ladannu driverit sun muut. Sitten kun valitsen reaperista vaikka 2 kanavaa ja toiseen input 1 ja toiseen input 2 niin input 1:stä tulee sisään äänikortin molempien kanavien roinat. Onko vika softan asetuksissa vai missä? Mulla ei nyt kapasiteetti riitä ymmärtämään.

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!

Ainiin ja sitten olen etsinyt aloittelijalle sopivaa vst kompressoria. Fishfillets kaatuilee eikä tykkää toimia os x:n kanssa. Mieluiten ilmainen.

Edie

Jaava
15.05.2012 11:47:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äänikorttiongelmaan en osaa auttaa, mutta mitäs vikaa siinä reaperin reacompissa on? Onhan se vähän monimutkainen, mutta kun opettelee, mitä ne kaikki parametrit tekee, on se hyvin käyttökelpoinen.

Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti