Muusikoiden.net
06.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guitar Pro neuvoja kaivataan
1
silhouette
28.01.2012 18:10:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi. Elikkäs ostin vähän aikaa sitten Guitar Pro 6:sen ihan omaksi ilokseni ja ajan kuluksi ja olen tehnyt sillä jo aika paljon tablatuureja korvakuulolla muiden kappaleista. Nyt kuitenkin päähän pälkähti, että voin laittaa myös nettiin jakoon tekemiäni tabeja, eli, saisko vähän vinkkejä (jos ylipäätään sellaisia sivuja on) minne voisin niitä laittaa? Ja kaikki muutkin neuvot aiheesta kiinnostaa. Kiitoksia :)

Genemppainen
28.01.2012 22:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.ultimate-guitar.com/

Tänne sivustolle esimerkiksi. Itse käytän tuota kaikkein eniten Guitar Pro tabien etsimiseen, ja tuolta yleensä löytyy kaikki mitä muualtakin netistä löytyy. :)

silhouette
28.01.2012 22:39:16

Jess, kiitoksia, täytyypä tutustua tuohon :)

silhouette
28.01.2012 22:47:57

Genemppainen: http://www.ultimate-guitar.com/

Tänne sivustolle esimerkiksi. Itse käytän tuota kaikkein eniten Guitar Pro tabien etsimiseen, ja tuolta yleensä löytyy kaikki mitä muualtakin netistä löytyy. :)

Tuli muuten vielä mieleen, että oletko itse laittanut tuonne omatekemiäsi tablatuureja? Ja vielä yksi juttu: kuinka laillista tuonne (tai ylipäänsä minnekään nettiin) on laittaa muiden kappaleista tehtyjä tabeja? Itse tein esim. tänään yhdestä Steve Morsen kappaleesta tablat, mutta miten on tosiaan sen laillisuuden kanssa, eli saanko esim. laittaa nuo Morsen tablatuurit tuonne sivustolle? Kiitoksia ja pahoittelut typeristä kysymyksistä, mutta on pakko kysyä kuin ei tiedä :)

Genemppainen
28.01.2012 23:08:59 (muokattu 28.01.2012 23:09:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Tuli muuten vielä mieleen, että oletko itse laittanut tuonne omatekemiäsi tablatuureja? Ja vielä yksi juttu: kuinka laillista tuonne (tai ylipäänsä minnekään nettiin) on laittaa muiden kappaleista tehtyjä tabeja? Itse tein esim. tänään yhdestä Steve Morsen kappaleesta tablat, mutta miten on tosiaan sen laillisuuden kanssa, eli saanko esim. laittaa nuo Morsen tablatuurit tuonne sivustolle? Kiitoksia ja pahoittelut typeristä kysymyksistä, mutta on pakko kysyä kuin ei tiedä :)

Itse olen vielä sen verran alkutekijöissä korvakuulolta-tabittamisen (soittamisesta puhumattakaan...) kanssa, että en ole itse laittanut tuonne mitään. :D
Mutta laillistahan tuo on kuin mikä. Siitä vain, jos olet tehnyt omasta mielestäsi tarkan ja hyvän tabulatuurin, laita se vain tuonne! :) Joku voi tarvita sitä!

silhouette
29.01.2012 11:55:45

Genemppainen: okei, kiitos taas neuvoista. Laitoin tekemäni Steve Morsen tablat tuonne, nyt täytyy vaan katsoa, että hyväksytäänkö ne. Toivottavasti :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti