Muusikoiden.net
11.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä tälläisen löytää?
1
drums123456
31.12.2011 14:04:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nyt jo aika kauan yrittänyt tälläistä etuastetta jostain hommata mikeille, että saisin samaan boxiin kuulokkeet ja mikit, siis mistä tälläisen kyseisen etuaste pöntön saa, mikä tässä videossa on? http://www.youtube.com/watch?v=8DVJ3Z0oiFU voisiko joitain linkkejä lähetellä? kiitos

Supercolio
01.01.2012 00:21:18

Tuossahan se lukee kommenteissa, Neumann U67 putkietuaste.

Kalmo
01.01.2012 18:22:08

Siinähän lukee "U67 Vintage Tube Microphone" ei, "Pre Amp". En minä ainakaan löytänyt mainintaa etuvahvarin merkistä. Todennäköisesti se mikkijalkaan kiinnitetty boxi ei ole etuvahvistin lainkaan, sillä Neumannissa on putki itsessään sisällä. Boxi lienee vain soittajan monitoroinnin säätelyyn, kuten niissä kommenteissa yksi arvaus on. Tosin, arvailua siis tämä minunkin kirjoitukseni.

Jos se boksi olisi vahvistin, se olisi varmaan mainittu, koska se olisi oleellinen osa äänitystä/äänenlaatua.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Supercolio
02.01.2012 13:45:00

Kalmo: Siinähän lukee "U67 Vintage Tube Microphone" ei, "Pre Amp".

No voi pers. Taas vähän tuo lukukyky petti... Sori :)

VaasanTimppa
03.01.2012 16:59:07

drums123456: Olen nyt jo aika kauan yrittänyt tälläistä etuastetta jostain hommata mikeille, että saisin samaan boxiin kuulokkeet ja mikit, siis mistä tälläisen kyseisen etuaste pöntön saa, mikä tässä videossa on? http://www.youtube.com/watch?v=8DVJ3Z0oiFU voisiko joitain linkkejä lähetellä? kiitos

Eikös toi matolaatikko ole pelkkä kuulokevahvistin???? Vai puhutaanko eri asiasta?

Timppa

Kalmo
03.01.2012 20:59:29

VaasanTimppa: Eikös toi matolaatikko ole pelkkä kuulokevahvistin???? Vai puhutaanko eri asiasta?

Timppa

Samasta puhutaan. Olen samaa mieltä. Se lienee vain kitaristin monitoroinnin säätelyyn eikä mitenkään liity itse äänitykseen. En ainakaan näe mitään outoja piuhoja menossa outoihin paikkoihin.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti