Muusikoiden.net
08.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Äänikortti vai interface?
1
Jlatvus
08.11.2011 19:15:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ajattelin tässä nauhoitella syntikan soittelua koneelle ja soitella vst synia, mutta tarttiis jotain mihin midipiuha lyöjä kiinni. Onko parempi ostaa ihan äänikortti sitä varten esim. http://www.thomann.de/fi/m-audio_delta_audiophile_2496.htm vai käykö tämmönen yksinkertanen interface http://www.thomann.de/fi/maudio_midisport_uno.htm

Olen täysin alottelija tälläsisa asioisa joten mitään hifiluokan laatua ei tarvi saaja aikaan ja tarkotus olis ennimäksee nauhotella läppärille, että onnistuuko tuon äänikortin kanssa sillon? Kiitokset jo etukäteen.

Goswin
13.11.2011 17:54:13

Läppäriin ei voi äänikorttia asentaa. Ehkä joku Lexicon Omegan tapainen vehjas? Midiä en ole kokeillut mutta kitaraa linjaan ja mikeilläkin olen tallentanut siedettävillä latensseilla. Voi löytyä kyllä parempiakin, mutta tää ei maksa ihan älyttömiä ja piisaa kyllä keveään demoiluun. Toimii läppärissä ja pöytäkoneessa, usb2. Ajurit vähän hakusessa, pikku nysväämistä.

Blues is the rule!
Jlatvus
14.11.2011 20:18:28

Kiitos vastauksesta! Aika kallis tuo lexicon mun tän hetkiseen budjettiin. Vaikka et midiä ollutkaan kokellut niin osaatko yhtään sanoa onko paljoa eroa nauhotella lexiconin kautta midiliitännöstä verrattuna tuohon m audio unoon? Läppärin oma äänikortti ei tosiaan ole kummonen mutta jos tuo uno ajaa asiansa se näyttäis aika hyvältä ratkasulta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti